Said The Sky & Kwesi - All I Got 歌詞翻譯


人總是在失去後才懂得珍惜



I told you I would come back home
我跟你說過我會回家
I know you hate to be alone
我也很清楚你討厭一個人獨處 
Instead of kissing you goodnight I'm kissing strangers
然而我獻上晚安吻的對象卻是陌生人而不是你
Always listen but I'll never learn
你說的話我總是聽聽而已, 永遠學不會教訓
Shoulda been hanging on your every word
我早該把你說的每一個字牢牢記在心上
I was taking you for granted never realized the danger
我一直把你的愛看的太理所當然, 從沒真的了解過失去你的風險

And now I took too long
而現在我花了太久的時間才明白
And now she's gone
而現在她已經離開了
If I only knew right from wrong
但願我當初能從錯誤中學到教訓
She'd be right back in my arms
那樣她現在或許就會在我的胸膛中

All I got is you
你是我僅有的一切

I always meant to hold you closer
我一直都想要抱緊你
But I don't always do what I'm supposed to
但我卻不是每次都有做到我該做的
Now you're slipping through my fingers and I don't know what to do
現在你的雙手正從我的指間滑開, 我真的不知道該怎麼辦
And I keep hoping you call back
我一直期盼著你回來
Can we forget about the past
我們能不能忘掉過去那些事 
cause baby all I really want is you
因為親愛的, 你才是我最想要的那個人

And now I took too long
而現在我花了太久的時間才明白
And now she's gone
而現在她已經離開了
If I only knew right from wrong
但願我當初能從錯誤中學到教訓
She'd be right back in my arms
那樣她現在或許就會在我的胸膛中

All I got is you
你是我僅有的一切

4am and I cannot say goodbye
凌晨4點了, 而我卻沒辦法說再見
Crawling back home I'd do anything for you
狼狽地回到家,  為了你我真的願意做任何事
And I'm sitting up awake
而我現在還是睡不著覺
and now I can't forget you and I don't know what to do
因為我現在還是沒辦法忘了你, 我真的不知道該怎麼辦

All I got is you
你是我僅有的一切

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言