Direct & Matt Van - I Don't Mind 歌詞翻譯


Art



Every day is a reason
每天都是一個好理由
To chase what you've been dreaming
一個讓自己去追尋那些朝思暮想的夢的好理由
For you, I strive (For you I strive)
為了你, 我選擇繼續奮鬥

And every week is a season
每個星期都是一個季節
The winter's got my knuckles bleeding
這寒冬般的逆境讓血從我的關節中滲出
But I don't mind
不過我不介意

In your heart, there's a beating
有股脈動深藏在你心中
Sometimes I think that I can feel it
有時我真的覺得自己能夠感受到它
It keeps my time (It keeps my time)
就是那股脈動推著我繼續向前

And every night when I'm dreaming
而每晚在我進入夢鄉時
It feels like I'm falling through the ceiling
我總感覺自己正從天花板墜落
Oh, I don't mind, no-ooo
不過我不介意

Am I falling in love
我是不是墜入情網了?
Or am I just falling apart
還是說我就只是在走向崩潰邊緣?
The king's horses and men can't mend
我想就算用盡了世間的一切也沒辦法補好
What is left of my broken heart
我僅剩的這顆破爛不堪的心

Now I finally realize
現在我明白了
It's what keeps me in line
這就是束縛著我的枷鎖
No, I don't mind
不過我不介意
No, I don't mind
沒錯, 我不介意

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言