RIVAL X CADMIUM - Fight for me (ft. Chris Linton & Veronica Bravo) 歌詞翻譯


I just want you to fight for me
Nothing else



Fight for me that's all I ask you to do
為我而戰, 這是我對妳唯一的請求
Don't erase me
不要把我從你的人生中抹去
Silence is a thoughtless way to let go
沉默, 是一種魯莽的放手方法
Then to face me
然後請好好面對我
I wasn't always the bad guy
在你聽見的那些故事中
In the stories, you were told
我並不一直都是故事中的壞人
What are your friends all saying
你的朋友們到底都說了些怎樣的故事?
Hanging on my watch
我的心懸在錶上逝去的分分秒秒
My thoughts are overrun
我的腦袋已經過載
To think that you have left me
為了想已經離開我的你
To think that we are done
為了想已經玩完的我們
I'll go and you'll never see me
我會悄悄離開, 你再也不會看見我的身影
Fight for me
請為我而戰

Fight for me that’s all you ask me to do
為我而戰, 那是你對我唯一的請求
Can’t erase you
沒辦法把你從我的人生抹去
Silence got the best of me I let go
沉默, 是我放手最好的選擇
Cannot face you
沒辦法好好面對你

You weren’t always the bad guy
你並不一直都是故事中的壞人
Stories getting old
但那些故事已經漸漸過時了
A book I had to close
現在只是一本我該闔上的書
Oh I can’t read you anymore
我沒辦法再繼續讀著你我的故事

Just strangers with some memories
以後就只是有著一些過去的陌生人
Is all we have to be
這就是我們該扮演的腳色
Cause I don’t have no armor left
因為我身邊已經沒有剩下任何裝備
To fight for your existence
能讓我為了你的存在而戰

Fight for me
請為我而戰

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言