Alison Wonderland - Church 歌詞翻譯

toxic people



I don't know where I should begin
我不知道該從哪裡開始說起
All this time that I'm putting in
我一直以來付出的這些
Build me up just to bring me down
將我高高舉起就只為了讓我狠狠跌下
'Cause you don't want me to take the crown
因為你根本就不想讓我戴上皇冠

I shouldn't let you get to me, but you do
我根本不應該讓你靠近我, 但可惜的是你真的辦到了
I let you take it out on me, yes it's true
我接收了你所有不滿, 沒錯事實就是這樣
You're saying sorry constantly
你總是在對我道歉
But you never, but you never (never)
但你從來, 但你從來

Never say a prayer for me
你從來沒為我說過任何一句祈禱詞
Never celebrate your hands on me
你從來沒真心的為我慶祝過
You better treat me like Church
你最好把我看成跟教會一樣重要
You better treat me like Church
你最好把我看成跟教會一樣

I don't know what I'm meant to do
我不知道自己該做些什麼
All I know's I believe in you (aah)
我只知道我一直很相信你
So praise me up for the things I've done
所以為我完成的那些事好好地誇我吧
I should feel like the only one
我應該要感覺自己是你的唯一才對

I shouldn't let you get to me, but you do
我根本不應該讓你靠近我, 但可惜的是你真的辦到了
I let you take it out on me, yes it's true
我接收了你所有不滿, 沒錯事實就是這樣
You're saying sorry constantly
你總是在對我道歉
But you never, but you never (never)
但你從來, 但你從來

Never say a prayer for me
你從來沒為我說過任何一句祈禱詞
Never celebrate your hands on me
你從來沒真心的為我慶祝過
You better treat me like Church
你最好把我看成跟教會一樣重要
You better treat me like Church 
你最好把我看成跟教會一樣


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言