Don Diablo - Everybody's Somebody ft. BullySongs 歌詞翻譯


天生我材必有用
千金散盡還復來


It's no ordinary life
這不是普通的人生
'Cause we never get it right
因為我們從沒將一切送上軌道
No matter how hard we try
不管我們流了多少汗
'Cause no matter how hard we
因為不管我們多努力
We try to be the one
我們試著成為唯一
Too proud to get it done
身上的驕傲卻阻擋著去路
But that ain't gonna beat me
但那沒辦法打倒我
'Cause I already know
因為我早就明白

Everybody's somebody
每個人都是大人物
And nobody's nobody
沒有人會是小人物
Yet everybody's somebody
沒錯, 每個人都是大人物
And all I wanna be
而我想成為的
Is somebody, somebody to you
是你心中想的那個人

Everybody's somebody
每個人都是大人物
And nobody's nobody
沒有人會是小人物
Yet everybody's somebody
沒錯, 每個人都是大人物
And all I wanna be
而我想成為的
Is somebody, somebody to you
是你心中想的那個人

As you try to walk the line
就如同你戰戰兢兢的前進
And I struggle to survive
我也是努力的在生存著
You gotta keep your head up high
你必須繼續抬頭看向前方
Oh, you gotta keep your head high
喔, 你必須繼續努力
Don't ever turn and run
千萬別放棄, 千萬別逃避
'Cause I know what you've become
因為我很清楚你已經蛻變成怎樣的人
Yeah, I'd already see you
對, 我早就看見你努力的身影
'Cause I already know
因為我早就明白

Everybody's somebody
每個人都是大人物
And nobody's nobody
沒有人會是小人物
Yet everybody's somebody
沒錯, 每個人都是大人物
And all I wanna be
而我想成為的
Is somebody, somebody to you
是你心中想的那個人

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言