DROELOE - BACKBONE (ft. Nevve) 歌詞翻譯

I need a backbone


Flat on the floor of my life
攤臥在人生中的地板上
The world just leaves me behind
這世界就這樣把我丟在這裡
I wanted more at this point
此時此刻我還想得到更多
But I keep losing my voice
但這些渴望卻發不了聲

I don't wanna be like that though
不過我不想變成那樣
Better grow a fucking backbone
我他媽最好有點骨氣
I don't wanna be like that though
不過我不想變成那樣
Better grow a fucking backbone
我他媽最好振作起來

Hit me like a train
那些事像列火車般撞上我
Novocaine to the face all day
只能靠著Novocaine面對每一天
Lock it like a chain in my brain
像鎖鏈般將那些痛鎖在腦中
Lace it in my veins
就這樣將那些痛綁在血液中

Flat on the floor of my life
攤臥在人生中的地板上
The world just leaves me behind
這世界就這樣把我丟在這裡
I wanted more at this point
此時此刻我還想得到更多
But I keep losing my voice
但這些渴望卻發不了聲

I don't wanna be like that though
不過我不想變成那樣
Better grow a fucking backbone
我他媽最好有點骨氣
Better grow a fucking backbone
我他媽最好有點志氣
Better grow a fucking backbone
我他媽最好振作起來
Better grow a fucking backbone
我他媽最好振作起來

Hit me like a train
那些事像列火車般撞上我
Novocaine to the face all day
只能靠著Novocaine面對每一天
Lock it like a chain in my brain
像鎖鏈般將那些痛鎖在腦中
Lace it in my veins
就這樣將那些痛綁在血液中

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言