SVRCINA - Who Are You? 歌詞翻譯


I don't even recognize you anymore


Do you feel safe?
你覺得安全嗎?
Out in the light
在光明之下
Or is this the place
還是就在這裡
Where monsters hide?
那怪物究竟躲在哪?

You're not such an easy target
你不是個簡單的人物
One minute I know you then I don't
上一秒我還認識你然後你就成了陌生人
I know you then I don't
我曾了解過你然後你就成了陌生人
You're not such an easy target
你真不是個簡單的人物
One minute I know you then I don't
上一秒我還認識你然後你就成了陌生人
I know you then I don't
我曾了解過你然後你就成了陌生人

Hello, who are you?
嗨, 你是誰?
Hello, who are you?
嗨, 你到底是誰?
Who are you?
你到底是誰?
Hello, who are you?
嗨, 你是誰?
Hello, who are you?
嗨, 你到底是誰?
Who are you?
你到底是誰?

You can't escape
你逃不了
You can't outrun
你逃不開
Your DNA
你的DNA
What's in your blood
烙印在你的血液中的是什麼

You're not such an easy target
你不是個簡單的人物
One minute I know you then I don't
上一秒我還認識你然後你就成了陌生人
I know you then I don't
我曾了解過你然後你就成了陌生人
You're not such an easy target
你真不是個簡單的人物
One minute I know you then I don't
上一秒我還認識你然後你就成了陌生人
I know you then I don't
我曾了解過你然後你就成了陌生人

Hello, who are you?
嗨, 你是誰?
Hello, who are you?
嗨, 你到底是誰?
Who are you?
你到底是誰?
Hello, who are you?
嗨, 你是誰?
Hello, who are you?
嗨, 你到底是誰?
Who are you?
你到底是誰?

Who are you?
你到底是誰?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言: