MitiS - By My Side (feat. Tedy) 歌詞翻譯


我的鍋


I get lost sometimes
有時我會感到迷惘
Thinking of your smile
因為想著你的笑容
Things were good when you were here
因為想著你還在的那時一切是多麼美好
Although then, I couldn't see
雖然那時的我並沒有發現這些

I pushed you away
我把你推得遠遠的
It's all my fault, I'm all to blame
那全都是我的錯, 錯全都在我
Things I wish I could have said, things I wish I would have done
那些我希望自己曾說出口的話, 那些我希望自己曾完成的事
But it's too late now
但現在說這些都太晚了

What if I said I'll fight for you?
如果我說我願意為你而戰?
What if I said I needed you?
如果我說我需要你?
Would you change your mind?
你會改變你的心意嗎?
Would you be by my side?
你會回到我身邊嗎?
What if I said I'm there for you?
如果我說我會一直陪在你身邊?
Hold your hand and die for you
我會緊握著你的手, 為你赴死也在所不辭
Would you change your mind?
你會改變你的心意嗎?
Would you be by my side?
你會回到我身邊嗎?

Lost in the errors of my ways
我迷失在我一路上所犯下的錯誤中
I just need you to forgive me, I just need you closer
我只希望得到你的一個原諒, 我只希望你能更靠近我一點
I just need you here where I can hold you
我只希望你能站在我能擁抱的地方

What if I said I'll fight for you?
如果我說我願意為你而戰?
What if I said I needed you?
如果我說我需要你?
Would you change your mind?
你會改變你的心意嗎?
Would you be by my side?
你會回到我身邊嗎?
What if I said I'm there for you?
如果我說我會一直陪在你身邊?
Hold your hand and die for you
我會緊握著你的手, 為你赴死也在所不辭
You should be by my side
你應該在我身邊的

You should be by my side
你應該在我身邊的

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言