Rynx - Want You (feat. Miranda Glory) 歌詞翻譯


Je te veux



Always at your doorway when it's dark outside
夜深時我總是會走到你門口
No, I shouldn't be, I'm only yours part-time
對, 我知道自己不該這樣, 我只不過是你情史上的一頁
You're riskin' a lot on me
你在我身上承擔了太多風險
Findin' love's like the lottery
尋找真愛就像在買樂透
Tryna win, but it's hauntin' me
我也想試著贏得頭彩, 但不安的感覺時時纏著我

All my feelin's fadin', but for you
我的感覺已漸漸麻木, 但對你的感覺卻...
They're goin' crazy
它們正肆無忌憚的增長
Try to walk away
我試著離開你
But, end up closer to you, baby
但, 親愛的, 結果卻是不自覺的走向你

Closer to you
不自覺的走向你
Closer to you
不自覺的靠近你
Closer to you
不自覺的靠近你
I don't wanna want you, I don't wanna want you
我也不想像這樣需要你
But, I do
但, 我就是沒辦法

I'm riskin' everything for you
我為了你承擔一切風險
I'm riskin' everything
我豁出去了

I want you
我想要你
I want you
想要你
I want you
想要你
I don't wanna want you
我不想像這樣想你
I don't wanna want you
我不想像這樣需要你
But, I do
但, 我就是沒辦法

I don't wanna want you
我不想像這樣需要你
I don't want you closer, baby
我不想要你繼續靠過來, 親愛的

But, I do
但, 我就是沒辦法

I don't wanna want you
我不想像這樣需要你
But, I do
但, 我就是沒辦法

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言