Unlike Pluto - Where Is My Mind? 歌詞翻譯


你的工作不能代表你
你的銀行存款不能代表你
你開的車不能代表你
你錢包里的東西不能代表你
你那他媽的卡其褲不能代表你
你只是芸芸眾生之中的一個



With your feet on the air and your head on the ground
讓你的腳在空中行走, 讓你的頭頂著地面
Try this trick, and spin it, yeah
試試這招, 然後轉個幾圈
Your head will collapse
你的腦袋會因此崩潰
And there's nothing in it, and you'll ask yourself
但裡面什麼都不會有. 那時你會問自己

Where is my mind?
我的心去哪了?
Where is my mind?
我那顆心去哪了?
Where is my mind?
我到底是誰?

And I was swimming in the Caribbean, yeah
那時我正在加勒比海中遨遊
And animals were hiding, behind the rock, yeah
動物們全都惶恐的躲到岩石後
Except the little fish but they told me, he swears
除了一群小魚, 但他信誓旦旦的告訴我
Trying to talk to me, coy coy
他們想悄悄地跟我說句話

Where is my mind?
我的心去哪了?
Where is my mind?
我那顆心去哪了?
Where is my mind?
我到底是誰?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言