Aaron Richards - She Don't Like The Lights (Prod. By Direct) 歌詞翻譯


矛盾



She don't like the flash
她不喜歡閃光燈
Wanna keep us in the dark
她想讓我們繼續藏在黑暗中
She don't like the fame
她不想要知名度
Hate it when we're miles apart
特別是在我們相隔千里時更討厭它們

And she getting to the point where it's too much for her
而她現在終於到了臨界點
Wanna throw us all away cause it's too much for her
她想將我們的一切都拋開, 因為這負擔對她而言真的太重
She can't hide away, cause the world knows who we are
她藏不住自己的身影, 因為整個世界都知道我們是誰

She don't like the lights, whoah
她不喜歡那些鎂光燈
(She don't, she don't)
(她不喜歡)
She don't like the lights, whoah
她不喜歡站在燈光下
(She don't, she don't)
(她不喜歡)
Don't wanna share with no one else, want me to herself
不喜歡和其他人一起分享, 她想獨佔我一個
Don't want no love in front of the camera
不想在鏡頭面前曬恩愛
She don't like the lights, whoah
她不喜歡那些鎂光燈
(She don't, she don't)
(她不喜歡)
She don't like the lights, whoah
她不喜歡站在燈光下

She's giving ultimatums
現在她對我下了最後通牒
She don't like this life
她不喜歡這樣的生活
She said if I loved her
他說如果我真的愛她
I'd give it up, won't think twice
我會願意放棄一切, 豪不猶豫地放棄
Can't do that
不過我做不到

And it's getting to the point where it's too much for her
而她現在終於到了臨界點
Wanna throw it all away, cause it's too much for her
她想將我們的一切都拋開, 因為這負擔對她而言真的太重
She don't wanna live this life
她不想過這樣的生活
Damn(, that's why I love her)
媽的(, 這就是我愛上她的原因)

She don't like the lights, whoah
她不喜歡那些鎂光燈
(She don't, she don't)
(她不喜歡)
She don't like the lights, whoah
她不喜歡站在燈光下
(She don't, she don't)
(她不喜歡)
Don't wanna share with no one else, want me to herself
不喜歡和其他人一起分享, 她想獨佔我一個
Don't want no love in front of the camera
不想在鏡頭面前曬恩愛
She don't like the lights, whoah
她不喜歡那些鎂光燈
(She don't, she don't)
(她不喜歡)
She don't like the lights, whoah
她不喜歡站在燈光下

How can I choose between the two
我要怎麼在兩者之間做出抉擇?
When all the lights are all I know
那些鎂光燈就是我的一切
I wish you could see how good this can be
我真希望你能明白這種感覺能多美好
I hope that she waits a little bit longer
我真希望她能再給我一點時間
Cause I don't wanna live life without her by my side
因為我真的不想過著沒有她在身邊的生活
Cause she gives the light that's inner
因為就是她為我的生命帶進光芒
But she don't know whoah, she don't know whoah
但她不知道. 她不明白這些

She don't like the lights
她不喜歡那些鎂光燈
The lights
那些光
(The lights, the lights whoah)
(那光鮮亮麗的生活)
She don't like the lights whoah
她不喜歡那些鎂光燈
(She don't, she don't)
(她不喜歡)
She don't like the lights
她不喜歡那些光




延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言