Transviolet - Pretty Head 歌詞翻譯


性別騎士



My pretty head
我這漂亮的臉
I think I'm dead
我覺得自己早就死去
Everyone's dumb
每個人都跟啞巴一樣
And I'm no better
而我也好不到哪去
Ridiculously obscene
面對這種可笑的猥褻
Keeping the peace
卻只能繼續裝作沒事
You could be like me
你可以像我一樣
But I'm no better
但我不是個好榜樣

Dress my soul up like a girl
把自己的靈魂打扮成一個小女孩
Cause after all I'm just a girl
因為畢竟啊 我就只是個小女孩
And I'm so happy
而且我真的超開心
Cause aren't all the pretty girls happy?
因為漂亮女孩不是都該這麼開心嗎?

Right, right, right
對吧? 對吧? 對吧?
Right, right, right
對吧? 對吧? 對吧?
Right, right
對吧?
Don't they say
他們不就是這個意思嗎
I'm so happy
我真的超開心
Cause aren't all the pretty girls happy?
因為漂亮女孩不是都該這麼開心嗎?

My pretty head
我這漂亮的臉
What did you expect
你到底期望它什麼?
Of the weaker sex
期望我這個弱小的女性什麼?
I should know better
我早該了解
You tell me I'm hot
讓你說我超辣
That's what I want
這才是我最想要的
I've already lost
但我早就失去了這些
I should know better
我早該明白的

Dress my soul up like a girl
把自己的靈魂打扮成一個小女孩
Cause after all I'm just a girl
因為畢竟啊 我就只是個小女孩
And I'm so happy
而且我真的超開心
Cause aren't all the pretty girls happy?
因為漂亮女孩不是都該這麼開心嗎?

Right, right, right
對吧? 對吧? 對吧?
Right, right, right
對吧? 對吧? 對吧?
Right, right
對吧?
Don't they say
他們不就是這個意思嗎
I'm so happy
我真的超開心
Cause aren't all the pretty girls happy?
因為漂亮女孩不是都該這麼開心嗎?

Don't they all love a show
他們不就喜歡看這種虛偽的戲嗎
Don't you dare forget it
你最好別說你忘了

I'm so happy, I'm so happy
我真的超開心, 我真的超高興
Cause aren't all the pretty girls happy?
因為漂亮女孩不是都該這麼開心嗎?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言