DallasK - Self Control 歌詞翻譯


我控制不住我自己



I was gonna leave
我本來要離開了
But you walked right through the door
但你卻走進了那道門
Caught up in my mind
我的心又一次陷進去了
Couldn't think straight anymore
再也沒辦法好好的思考
The way you held me down like an anchor
你就像船錨一般拖著我
Put a weight on my heart that I never felt before
在我心上壓上了我從沒感受過的重量

And I'm just looking for company
而我只是想找個人陪
When I know that I shouldn't be
雖然我很清楚自己不該這樣
You should go and find someone
你真的該離開我去找其他人
I hope that you don't find no one but me
我希望你能找到除了我之外的其他人

Turn around, walk away
轉過頭去, 然後離開吧
Cause I know that if you stay here
因為我很清楚如果你繼續待在這裡
I'll lose my self-control
我會控制不住自己
Go before it's too late
快走吧, 在還來得及之前
There's no way that you can stay here
我不可能讓你繼續待在這裡
I've got no self-control
因為我已經控制不住自己

I wanna hold you close
我想把你緊緊的抱在懷裡
But I keep telling myself
但我不斷告訴自己
That you should run away
告訴自己你該離開
Cause you got somebody else
因為你身邊已經有了其他人
And it shouldn't be this way with a stranger
而跟一個陌生人不應該這樣
I know
我很清楚
But what I feel for you isn't something I can help
但我心裡對你的衝動並不是我能控制住的東西

And I'm just looking for company
而我只是想找個人陪
When I know that I shouldn't be
雖然我很清楚自己不該這樣
You should go and find someone
你真的該離開我去找其他人
I hope that you don't find no one but me
我希望你能找到除了我之外的其他人

Turn around, walk away
轉過頭去, 然後離開吧
Cause I know that if you stay here
因為我很清楚如果你繼續待在這裡
I'll lose my self-control
我會控制不住自己
Go before it's too late
快走吧, 在還來得及之前
There's no way that you can stay here
我不可能讓你繼續待在這裡
I've got no self-control
因為我已經控制不住自己

There's no way that you can stay here
我不可能讓你繼續待在這裡
I've got no self-control
因為我已經控制不住自己

Turn around, walk away
轉過頭去, 然後離開吧
Cause I know that if you stay here
因為我很清楚如果你繼續待在這裡
I'll lose my self-control
我會控制不住自己
Go before it's too late
快走吧, 在還來得及之前
There's no way that you can stay here
我不可能讓你繼續待在這裡
I've got no self-control
因為我已經控制不住自己

Turn around, walk away
轉過頭去, 然後離開吧
Cause I know that if you stay here
因為我很清楚如果你繼續待在這裡
I'll lose my self-control
我會控制不住自己
Go before it's too late
快走吧, 在還來得及之前
There's no way that you can stay here
我不可能讓你繼續待在這裡
I've got no self-control, oh no
因為我已經控制不住自己

There's no way that you can stay here
我不可能讓你繼續待在這裡
I've got no self-control
因為我已經控制不住自己

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言