Imad Royal & FRND - Love Is Dead 歌詞翻譯


如果這都不算愛



You act like it's so complicated
你搞得好像一切很複雜
But it's simple
但其實很單純的
I don't play games
我從來不玩什麼心機遊戲
No I don't even got Nintendo
喔, 我甚至連一台任天堂主機都沒有
Why you so afraid of four letters
為什麼你要這麼害怕那四個字母組成的字
Everyone's afraid of forever
每個人都害怕永恆

Love is dead, dead, dead, dead, dead
愛情已死, 死透了
At least that's what you said
至少你是這麼認為的
Dead, dead, dead, dead
死了, 死透了
But hold on, hold on now
但打個岔, 先暫停一下
Wait a minute, I'm already in it
等等, 我早就已經陷在裡面
So how could that be true?
所以這怎麼可能是真的?
If love is dead, dead, dead
如果說愛情已死, 死透了
Then why does it feel like
那為什麼那會讓我有這種感覺
I could die for you (you)
我感覺自己能為你而死
I could die for you (you)
我能為你而死

I know deep down you're down
我很清楚你有多失望
And feel the same way I do
也知道你和我有一樣的感覺
I understand you're holding back
我明白你正在抗拒自己的心
But this is brand new
但這次不會一樣
Don't be so afraid of four letters
別那麼抗拒那四個字母組成的字
You can't run away forever
你沒辦法永遠逃避下去

Love is dead, dead, dead, dead, dead
愛情已死, 死透了
At least that's what you said
至少你是這麼認為的
Dead, dead, dead, dead
死了, 死透了
But hold on, hold on now
但打個岔, 先暫停一下
Wait a minute, I'm already in it
等等, 我早就已經陷在裡面
So how could that be true?
所以這怎麼可能是真的?
If love is dead, dead, dead
如果說愛情已死, 死透了
Then why does it feel like
那為什麼那會讓我有這種感覺
I could die for you (you)
我感覺自己能為你而死
I could die for you (you)
我能為你而死

Love is dead, dead, dead, dead, dead
愛情已死, 死透了
At least that's what you said
至少你是這麼認為的
Dead, dead, dead, dead
死了, 死透了
Love is dead, dead, dead, dead, dead
愛情已死, 死透了
At least that's what you said
至少你是這麼認為的
Dead, dead, dead, dead
死了, 死透了
But hold on, hold on now
但打個岔, 先暫停一下
Wait a minute, I'm already in it
等等, 我早就已經陷在裡面
So how could that be true?
所以這怎麼可能是真的?
If love is dead, dead, dead
如果說愛情已死, 死透了
Then why does it feel like
那為什麼那會讓我有這種感覺
I could die for you (you)
我感覺自己能為你而死
I could die for you (you)
我能為你而死

Love is dead, dead, dead, dead, dead
愛情已死, 死透了



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言