Steve Aoki - Pretender feat. Lil Yachty & AJR 歌詞翻譯


如果能用真實的一面面對
誰會希望偽裝自己?



I'm a good pretender
我是個好演員
Won't you come see my show?
你不來看看我的秀嗎?
Won't you come see my show?
你不來看看我的秀嗎?
I've got lots of problems
我身上有著一堆問題
Well, good thing nobody knows
不過, 真正重要的事總是沒人知道
Good thing nobody knows
真正的優點總是沒人懂

Oh, I'm insecure, I'm insecure
我很沒安全感, 很沒安全感
I think I like what I'm supposed to
我覺得我很像我理論上該成為的那種人
Like what I'm supposed to
很像我理論上該成為的那種人
I don't even mess with drugs
我甚至完全不想碰毒品
I do that 'cause you say it's dope to
我會跟著吸完全是因為妳說那樣會很屌
You say it is dope to
妳說那樣會很屌

I'm a good pretender
我是個好演員
I'm not really cool
我其實沒那麼酷
I'm a good pretender
我是個好演員
'Cause I'm just like you
因為我現在就像你一樣
I do not belong here
我並不屬於這裡
You all clearly do
不像你們都天生就屬於這裡
But I'm a good pretender
但我是個好演員
So I'm just like you
所以我現在就像你一樣

I'm a good pretender
我是個好演員
I'm a good pretender
我是個好演員

Steve Aoki
Lil Boat
I look happy in every picture
我在每張照片中看起來都很快樂
Just so you'd think I am
因為這樣你就會以為我很快樂
I never say no to pictures
我從來不會拒絕鏡頭
'Cause that's just the person I am
因為我就是那樣的人
In high school, I was tryna figure myself out
在高中時, 我試著了解自己是誰
I was tryna be just like him (okay)
我曾經想著要成為像他一樣的人
Tryna do things I don't usually do (why?)
試著做那些我不常做的事
I'm pretending to be too cool
我把自己假裝成很酷的人
I wish my mother had more sons
我希望我媽媽多幾個兒子
I wish my friends were my brothers
我希望我的朋友們全都是我兄弟
I wish my ex-girlfriend didn't cheat, she pretended to be my lover
我希望我前女友沒有背叛我, 她裝作是我的愛人
In front of the camera screen
在鏡頭面前
I make it look just like a movie scene
我把每分每秒都演成電影場景
Diamonds on my hand, call me Lord of The Rings
手上戴著一堆鑽戒, 人們都叫我魔戒之王
Still insecure behind the scenes, though
雖然如此, 在鏡頭背後的我還是沒有安全感

Oh, I'm insecure, I'm insecure
我很沒安全感, 很沒安全感
I think I like what I'm supposed to
我覺得我很像我理論上該成為的那種人
Like what I'm supposed to
很像我理論上該成為的那種人
I don't even mess with drugs
我甚至完全不想碰毒品
I do that 'cause you say it's dope to
我會跟著吸完全是因為妳說那樣會很屌
You say it is dope to
妳說那樣會很屌

I'm a good pretender
我是個好演員
I'm not really cool
我其實沒那麼酷
I'm a good pretender
我是個好演員
'Cause I'm just like you
因為我現在就像你一樣
I do not belong here
我並不屬於這裡
You all clearly do
不像你們都天生就屬於這裡
But I'm a good pretender
但我是個好演員
'Cause I'm just like you
因為我現在就像你一樣

I'm a good pretender
我是個好演員
I'm a good pretender
我是個好演員

I'm just like you, do you like me too?
我就像你一樣, 你也像我一樣嗎?
Now I'm just like you
我現在就像你一樣
I'm a good pretender
我是個好演員

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言