TOKiMONSTA (feat. Yuna) - Don't Call Me 歌詞翻譯


別再打電話過來



Call me
打給我
Don't call me
別打給我
Call me
打給我
Don't call me
別打給我

Hey, I never thought this love could go so wrong
嘿, 我從來沒想過這段感情會變成這副鳥樣
And so it did and you know that I moved on
它也真的這樣了, 而你也很清楚我走出來了
I never heard from you for so long
我已經好久好久沒聽見你的消息
Now I'm glowing up, you're blowing up my phone
現在我不一樣了, 而你卻開始不停轟炸我的手機

I know you're tryna see if I still care that I miss you
我知道你是想知道我是否還在乎你, 是否還想你
Know you never thought that I could be this cool
我知道你從沒想過我會這麼冷漠
Know you didn't think that I could be this cruel
我知道你覺得我不可能會對你這麼殘忍
I don't need to be mean but I'm just gonna ignore you
我並不需要對你做什麼報復, 我只會就這樣忽視你

Call me
打給我
Ignore you
忽視你
Don't call me
別打給我

Don't call me no more, no more
別再打給我了
Don't call me
別打給我
Don't call me no more
別再打給我了
Don't call me no more, no more
別再打給我
Don't call me
別打給我
Don't call me no more
別再打給我了

And I see you found a new love
我發現你找到你的新歡
And you show it, all your friends gotta know it
而你也不想掩飾你的愛, 你的所有朋友都知道了
I've been there before so I know when you're just faking it
我也曾在那個位置, 所以我知道你只不過是在演戲
I can't believe I stayed with you, the pain that I've been taking in
我不敢相信自己竟然會跟你在一起, 那股痛現在想想令我匪夷所思

Oh, you move so fast, just don't forget
你的心情調適得真快, 不過別忘了
I was there to build you up when everything was a mess
我曾在一切一團糟時陪在你身邊
I was dedicated to you
我曾把一切都獻給你
I cared about nothing but you, but you
我曾經只在乎你一個

Don't call me
別打給我

Don't call me no more, no more
別再打給我了
Don't call me
別打給我
Don't call me no more
別再打給我了
Don't call me no more, no more
別再打給我
Don't call me
別打給我
Don't call me no more
別再打給我了

Funny how when you see you're glowing up
有趣的是當你發現自己開始改變時
Wanna try and make it up
突然會有人想著要重修舊好
Suddenly just showing up
突然就這樣出現了
Where were you when I was crying?
而我在痛哭時你人在哪?
Left me on the floor just dying
你那時就讓我一個人攤在地上
Can't come to the phone, realign
沒辦法接電話, 沒辦法振作
Now you wanna be my friend but I ain't buying it
現在你想再次當好朋友, 但我可不吃這套

Don't call me no more, no more
別再打給我了
Don't call me
別打給我
Don't call me no more
別再打給我了
Don't call me no more, no more
別再打給我
Don't call me
別打給我
Don't call me no more
別再打給我了

Call me
打給我
Don't call me
別打給我
Call me
打給我
Don't call me
別打給我

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言