Ephixa & Stephen Walking - Matches (feat. Aaron Richards) 歌詞翻譯

乾柴烈火



Burn, I'm burning in my skin
燃燒著, 我體內正被無情的燃燒著
Can't get them out of my head
沒辦法擺脫它們
The words
那些話語
These words you said to me, yeah
你對我說的那些話
Stop my heart, barely beating
停下了我的心跳, 幾乎快無法繼續跳動

And now I'm stuck on repeat
而現在我困在原地無法動彈
I can't sleep through this madness
我沒辦法在這瘋狂下閉上雙眼
Tame the fire or suffer to live in the ashes
我該選擇適應這烈火還是選擇活在只剩灰燼的一切中

That's what happens
這就是結果
When gasoline plays with matches (oh yeah)
當你把汽油澆在火柴上就會像這樣
That's what happens, happens, happens
這就是結果
That's what happens
這就是結果
When gasoline plays with matches
當你把汽油澆在火柴上就會像這樣
That's what happens, happens, happens
這就是結果, 這就是結局

Water
I need this like water
我就像對水一樣需要它
Hurt
痛楚
Surround ourselves in self-destruction
隨著我們的自取滅亡伴隨在我們左右
Self-worth
自尊
Need someone to come reconstruct it
我需要有人來幫我重建它
You know it, you got it bad
你很清楚, 你也很清楚原因
And I got it, I got it bad
而我也明白了, 我明白這有多痛
We got it bad
我們都學到教訓了
And now we're back to that
而現在我們又要重蹈覆轍
Feeling we never had
感覺我們總是學不乖
Just pretend
就算是假的也好
Catalyze my catatonic mind
幫我舒緩我這緊張的心吧
Give it life
請再次賦予它生命

Until it burns too bright
一直到它燃燒得太耀眼為止
Burns too bright
燃燒得太耀眼
Consume whatever's left inside
耗盡殘留在它裡面的所有
Under cover of night
在夜晚的掩護下
Put the past out of sight
把過去從我們眼前移開吧
We both knew it wasn't right
因為我們都清楚那樣的結局並不是我們要的

That's what happens
這就是結果
When gasoline plays with matches (oh yeah)
當你把汽油澆在火柴上就會像這樣
That's what happens, happens, happens
這就是結果
That's what happens
這就是結果
When gasoline plays with matches
當你把汽油澆在火柴上就會像這樣
That's what happens, happens, happens
這就是結果, 這就是結局
When gasoline plays with matches
當你把汽油澆在火柴上就會像這樣
You get burned
你會被灼傷

And we must wanna be hurt
我們肯定都想被傷害
And we must wanna be
我們肯定都想...
Burned, burned, burned, burned, burned, burned
被灼傷, 被狠狠的灼傷
And we must wanna be
我們肯定都想...
Burned, burned, burned, burned, burned, burned
被灼傷, 被狠狠的灼傷
And we must wanna be
我們肯定都...




延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言