Unlike Pluto - No Goodbyes 歌詞翻譯


不用送了


Fame and freedom
名聲和自由
Why would we believe them
為什麼我們會想去相信這些
Day to day is weighing on my mind
它們日復一日的往我心上施加重量
Soft oppression built to teach a lesson
這一點一點累積起來的壓迫就是為了讓我學到教訓
My depression driving me away
我的憂鬱讓我越來越抗拒這些

No goodbyes
不用說再見了
No goodbyes
不用說再見了
No goodbyes
不用說再見了

I don’t wanna risk it
我不想冒險
I don’t wanna waste time
我不想浪費時間
I’ma get wasted
我要喝個爛醉
I’m gonna get high
我要喝到茫
Pour another whiskey
再倒滿另一杯威士忌
Pour it till it hits me
一直倒到它讓我忘了這些為止
Probably gonna drown me
或許我會因此被溺死
Then I’ll finally sleep
但那時我就能真正的安息

No goodbyes
不用說再見了
No goodbyes
不用說再見了
No goodbyes
不用說再見了

I was laying in the gutter bruised and bleeding
我倒在水溝中, 滿身瘀傷, 滿身是血
It’s all in my head, please relieve me
那些痛苦還是在我腦中, 拜託讓我從這痛苦中解脫

No goodbyes
不用說再見了

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言