Party Favor & NJOMZA–Caskets (feat. FKi 1st) 歌詞翻譯


I can’t go on
 I will go on



Every day when I wake up
我每天醒來
I thank God I can take a
我都感謝著天
Another moment to feel the
感謝它讓我有另一次的機會
Sunrise in the morning
來感受晨曦的美好

I don't have all the answers
我不曉得所有問題的答案
But I know there's a reason
但我知道這其中一定有某種意義
All the places that I've been
我所到過的每個地方一定有某種意義
All the people that I've seen
我所遇過的每一個人一定有某種意義

No reasons to apologize
沒理由需要去道歉
We're all fucked up in someone's eyes
我們在某個人的眼裡肯定都是一事無成的廢物
I smoke until my lungs burn
我會繼續抽到整個肺被燻透
I'll love until my heart hurts
我會繼續愛到整顆心被傷透
Don't worry 'bout me
別擔心我
I'll be fine
我會好好的
I've coasted through most of my life
我已經順利度過大半人生
Leave it in the past, yes
我會就這樣把回憶留在過去
Bury all the caskets
把他們埋在棺材裡
Bury all the caskets
把過去深深地埋在棺材裡

All I know could be made up
我所了解的一切或許都是假的
All my hopes could be too high
我所抱持的希望或許都太不切實際
Fight the odds with my bare hands
我用我這雙手去爭取邁向成功的一點機會
See my dreams, eyes open
用我的雙眼去見證我的夢想

I don't know where I'm going
我不知道接下來該向何方前進
But I know there's a reason
但我知道這其中一定有某種意義
All the places that I've been
我所到過的每個地方一定有某種意義
All the people that I've seen
我所遇過的每一個人一定有某種意義

No reasons to apologize
沒理由需要去道歉
We're all fucked up in someone's eyes
我們在某個人的眼裡肯定都是一事無成的廢物
I smoke until my lungs burn
我會繼續抽到整個肺被燻透
I'll love until my heart hurts
我會繼續愛到整顆心被傷透
Don't worry 'bout me
別擔心我
I'll be fine
我會好好的
I've coasted through most of my life
我已經順利度過大半人生
Leave it in the past, yes
我會就這樣把回憶留在過去
Bury all the caskets
把他們埋在棺材裡
Bury all the caskets
把過去深深地埋在棺材裡

While they come and go
在他們在我們身邊來來去去的同時
We come and go
我們也同樣在某些人身邊來來去去
While they come and go
在他們在我們身邊來來去去的同時
We come and go
我們也同樣在某些人身邊來來去去

No reasons to apologize
沒理由需要去道歉
We're all fucked up in someone's eyes
我們在某個人的眼裡肯定都是一事無成的廢物
I smoke until my lungs burn
我會繼續抽到整個肺被燻透
I'll love until my heart hurts
我會繼續愛到整顆心被傷透
Don't worry 'bout me
別擔心我
I'll be fine
我會好好的
I've coasted through most of my life
我已經順利度過大半人生
Leave it in the past, yes
我會就這樣把回憶留在過去
Bury all the caskets
把過去深深地埋在棺材裡

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言