The Him - Broken Love (feat. Parson James) 歌詞翻譯


扭曲的愛



Thinking about leaving this
想著要離開這一切
Wonder if I'll be missed?
我想知道你會想我嗎?
Thinking 'bout what we would lose
想著我們會失去些什麼
Without the charm in blues
除了憂鬱帶來的魅力之外還剩些什麼
Let's talk about broken love
讓我們來談談這段已經破碎的愛吧
The one we always had
這個我們一直擁有的東西
There's things I can't forgive
還是有一些我放不下的背叛
There's things I still regret
還是有一些我放不下的後悔

Fill in the space when there's no one around
當身邊沒有任何人時是這段愛填補了空虛
I'm licking your wounds when you fall to the ground
當你跌得滿身是傷時是我在安撫你的痛
There's better to realize
我想我們都該明白
We need that broken love
我們需要那破碎的愛
Drown in the ocean, but when we wake up
曾經溺在那情海中, 但當我們清醒過來後
We rise like a fire, but never enough
我們像復燃的火焰冉冉而起, 但只有這樣遠遠不夠
We need that broken love
我們需要那破碎的愛
We need that broken love
我們需要那破碎的愛
We need that broken love
我們需要那破碎的愛

We need that broken love
我們需要那破碎的愛
(Broken, broken love)
(那破碎的愛)

Sunday mornings in our bed
某個星期天的早晨我們躺在床上
Don't remember what we said
忘了那時我們說了什麼
Suppose to talk it out
那時我們本該把話說開
But we make love instead
但我們卻沉溺在性愛中
All because this broken love
全都是因為這破碎的愛
Has got a hold on me
已經佔據了我的一切
You're all I'm thinking of
你是我最想念的人
You hurt so tenderly
你帶來的痛讓我無法自拔

Fill in the space when there's no one around
當身邊沒有任何人時是這段愛填補了空虛
I'm licking your wounds when you fall to the ground
當你跌得滿身是傷時是我在安撫你的痛
There's better to realize
我想我們都該明白
We need that broken love
我們需要那破碎的愛
Drown in the ocean, but when we wake up
曾經溺在那情海中, 但當我們清醒過來後
We rise like a fire, but never enough
我們像復燃的火焰冉冉而起, 但這對我們來說遠遠不夠
We need that broken love
我們需要那破碎的愛
We need that broken love
我們需要那破碎的愛
We need that broken love
我們需要那破碎的愛

We need that broken love
我們需要那破碎的愛

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言