Badflower - Mother Mary 歌詞翻譯

最痛的傷
來自最愛的人



Now I've got you alone
現在我終於等到你落單
And I'm watching you quiver
我正看著你瑟瑟發抖
Barely Clothed
身上幾乎什麼也沒穿
Tied up in ropes
四肢被繩子綁著
Just like in the movies
就像電影裡看到的那樣

There's so much blood on the sheets
床單上沾了好多血
And you're begging me, please
而你正苦苦哀求我
Shame on me
我真的覺得好丟臉
I never knew
我竟然從不知道
That I was a killer
我是這樣的殺手

瑪莉媽媽
I've been bad
我一直過得很糟
And now I've lost control
而現在我失控了
Please forgive the life I've had
請原諒我把自己的人生活成那樣
And find me love in Hell
請記得到地獄找回本該屬於我的愛

I want to mangle your heart
我想撕碎你的心
Finest blade from the kitchen
所以我從廚房找了最好的一把刀
Razor sharp
最鋒利的那把
Cut you real deep
我狠狠地傷了你
Just like you did me
就像你對我做的那樣

瑪莉媽媽
I've been bad
我一直過得很糟
And now I've lost control
而現在我失控了
Please forgive the life I've had
請原諒我把自己的人生活成那樣
And find me love in Hell
請記得到地獄找回本該屬於我的愛

Where no one knows me
那裡沒人認識我
Or what I've done
那裡沒人知道我做了什麼
喔, 瑪莉媽媽
Find me love
請幫我找回本該屬於我的愛

When the damage done
當我真的下了手
I'll stay close to your body
我會緊緊靠在你身旁
平平靜靜的
Holding a gun
握住手上的槍
And playing with the trigger
扣下槍上的板機
All alone
獨自一個結束掉生命

瑪莉媽媽
I've been bad
我一直過得很糟
And now I've lost control
而現在我失控了
Please forgive the life I've had
請原諒我把自己的人生活成那樣
And find me love in Hell
請記得到地獄找回本該屬於我的愛


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言