Feldberg - You and Me 歌詞翻譯


我們



Once I thought that I could fly
曾經我認為自己能飛上天
I tried so hard I wonder why
我也不知道自己那時候為什麼會那麼努力去嘗試
So innocent and full of life
是多麼天真, 是多麼有活力
So far away the worldly strife
跟世俗的紛擾完全扯不上邊

It′s all about you and me
純粹只有你和我
It′s all about you and me
只有你和我
It′s all about you and me
只有你和我兩個人
It′s just the way it′s meant to be
那就是它該有的樣子

After all, we were young
畢竟那時的我們還年輕
And nothing′s new under the sun
而現在世界已經不再那麼新鮮
This is where it all begun
那就是一切的起點
We lead our lives on and on
我們就這麼繼續過我們的生活
On and on and on and on
就這麼一直繼續下去

It′s all about you and me
純粹只有你和我
It′s all about you and me
只有你和我
It′s all about you and me
只有你和我兩個人
It′s just the way it′s meant to be
那就是它該有的樣子

You gave me all I′ve got
你給我我所擁有的一切
Then you gave me just a little bit more
接著你又多給了我一點東西
A little bit more
多一點點的東西
A little bit more
多一點點的回憶

It′s all about you and me
純粹只有你和我
It′s all about you and me
只有你和我
It′s all about you and me
只有你和我兩個人
It′s just the way it′s meant to be
那就是它該有的樣子

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言