gabriel black - Sad Boy 歌詞翻譯

Hey, what you so sad for?



So baby, I'm a sad boy
寶貝, 我是個憂鬱男孩
Driving down the highway to hell
正走在通往地獄的高速公路上
And you're always on my mind
而你總是我最掛念的那個人
Baby, I'm a sad boy
寶貝, 我是個憂鬱男孩
Driving down the highway to hell
正走在通往地獄的高速公路上
And you're always on my mind
而你總是我最掛念的那個人

Pennsylvania kid stuck out on the road
這個來自賓州的孩子在路上迷惘的走著
Never really know where my ass is gonna go
從來沒有真正清楚過自己該向著怎樣的目標前進
Never really felt like shit I feel at home
從來沒有真正體會到像還待在家時的那種感覺
I'm just kinda running through these cities with my woes
我就好像只是在痛苦中走過一座座的城市
Wanna call you up, tell you where I've been
想要打通電話給你, 想要和你分享我的旅程
You're the only one made me give a shit
你是我唯一會想去關心的人
But now you're just a place I spent some time in
但現在的你只是某個曾經讓我付出過時間的地方
We were just a movie and they always have to end so
我們的故事就像一部電影, 而你也很清楚電影總是會迎來結局

Baby, I'm a sad boy
寶貝, 我是個憂鬱男孩
Driving down the highway to hell
正走在通往地獄的高速公路上
Thinking 'bout you all night
整個晚上想的都是你
So baby, I'm a sad boy
寶貝, 我是個憂鬱男孩
Driving down the highway to hell
正走在通往地獄的高速公路上
And you're always on my mind
而你總是我最掛念的那個人

Sad songs, lotta cigarettes
聽著一首首悲歌, 抽著一根根菸
Missed calls, I'm a fuckin' mess
手機裡全都是未接來電, 我的生活他媽亂成一團
I don't care where I'm headed
我不在乎這條路到底通往哪裡
Two-stepping toward the ending
我會繼續跳著舞前往終點
No strings, I'm a free one baby
再也沒有束縛著我的鋼索, 寶貝, 現在我自由了
Wishing that you could, but you just can't save me
多希望你能拯救我, 但遺憾的是你沒辦法
Cut off all my hair, probably thinking that I'm crazy
我剃掉所有頭髮, 或許你會覺得我瘋了
But look into my eyes and I promise I'm the same me
但看著我的眼睛, 我保證, 我還是當初那個我

Baby, I'm a sad boy
寶貝, 我是個憂鬱男孩
Driving down the highway to hell
正走在通往地獄的高速公路上
Thinking 'bout you all night
整個晚上想的都是你
So baby, I'm a sad boy
寶貝, 我是個憂鬱男孩
Driving down the highway to hell
正走在通往地獄的高速公路上
And you're always on my mind
而你總是我最掛念的那個人

So baby, I'm a sad boy
寶貝, 我是個憂鬱男孩
Driving down the highway to hell
正走在通往地獄的高速公路上
Thinking 'bout you all night
整個晚上想的都是你
Baby, I'm a sad boy
寶貝, 我是個憂鬱男孩
Driving down the highway to hell
正走在通往地獄的高速公路上
And you're always on my mind
而你總是我最掛念的那個人

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言