Gryffin - Just For A Moment (feat. Iselin) 歌詞翻譯


能不能多留一會?



I'll tell you something you need to know
我要告訴你一些你該知道的事
Nothing I can say phone to phone
但我不想在電話裡說
I'll tell you something but you have to sit close
我會告訴你我的心裡話, 但你要坐得更靠近我一點
You're the one that I miss the most
因為你是我最思念的那個人

I've heard that you're happy
我聽說你現在過得很快樂
And maybe it's selfish of me
或許是出自我的自私
To want you back this time
但我真的希望此刻你能回來
I know we decided it's better if we both were free
我知道我們都清楚放手讓彼此自由是最好的選擇
But it kills me now
但這決定正折磨著我

We said our last goodbye
我們為彼此留下最後的道別
Won't you stay the night
今晚你不能留下來嗎?
Even just for a moment?
哪怕只有一下子都好?
Perfect lie, pretend we're fine
一起撒個完美的謊, 假裝我們之間什麼事都沒發生過
Even just for a moment
哪怕只有一下子都好
Though we're over, we're so not over
雖然我們之間已經結束, 但我們之間的愛卻沒辦法結束
Pull me closer, I need closure
把我更拉近你一點, 我需要一個完美結局
This is our last goodbye
因為這是我們最後的道別
Stay the night, even just for a moment
所以今晚留下來吧, 哪怕只有一下子都好
Even just for a moment
哪怕只有一下子都好

When you're not hurting
看見你感受不到任何痛苦
It's hurting me (hurting me)
真的讓我無比痛苦
I'm blinded by the past
我被過去的回憶蒙蔽了雙眼
I'm lost at sea (mm)
我迷失在這片愛情汪洋中

I've heard that you're happy
我聽說你現在過得很快樂
And maybe it's selfish of me
或許是出自我的自私
To want you back this time
但我真的希望你此刻能回來
I know we decided it's better if we both were free
我知道我們都清楚放手讓彼此自由是最好的選擇
But it kills me now
但這決定正折磨著我

We said our last goodbye
我們為彼此留下最後的道別
Won't you stay the night
今晚你不能留下來嗎?
Even just for a moment?
哪怕只有一下子都好?
Perfect lie, pretend we're fine
一起撒個完美的謊, 假裝我們之間什麼事都沒發生過
Even just for a moment
哪怕只有一下子都好
Though we're over, we're so not over
雖然我們之間已經結束, 但我們之間的愛卻沒辦法結束
Pull me closer, I need closure
把我更拉近你一點, 我需要一個完美結局
This is our last goodbye
因為這是我們最後的道別
Stay the night, even just for a moment
所以今晚留下來吧, 哪怕只有一下子都好
Even just for a moment
哪怕只有一下子都好
Even just for a moment
哪怕只有一下子都好

We said our last goodbye
我們為彼此留下最後的道別
Won't you stay the night
今晚你不能留下來嗎?
Even just for a moment?
哪怕只有一下子都好?
Perfect lie, pretend we're fine
一起撒個完美的謊, 假裝我們之間什麼事都沒發生過
Even just for a moment
哪怕只有一下子都好
Though we're over, we're so not over
雖然我們之間已經結束, 但我們之間的愛卻沒辦法結束
Pull me closer, I need closure
把我更拉近你一點, 我需要一個完美結局
This is our last goodbye
因為這是我們最後的道別
Stay the night, even just for a moment
所以今晚留下來吧, 哪怕只有一下子都好
Even just for a moment
哪怕只有一下子都好
Won't you stay the night
今晚你不能留下來嗎?
Even just for a moment?
哪怕只有一下子都好?
Even just for a moment
哪怕只有一下子都好

We said our last goodbye
我們為彼此留下最後的道別
Won't you stay the night
今晚你不能留下來嗎?
Even just for a moment?
哪怕只有一下子都好?
Perfect lie, pretend we're fine
一起撒個完美的謊, 假裝我們之間什麼事都沒發生過
Even just for a moment
哪怕只有一下子都好

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言