joji - Head In The Clouds 歌詞翻譯


我寧願活在夢裡
因為你只在夢裡



Out of reach
你變得遙不可及
Out of time
時間變得所剩無幾
Maybe I'm too high
或許我真的吸多了
Out of mind
開始失去理智
Out of line
開始喪失分寸
Almost lost my sight
幾乎快看不清前方
I don't know why I do this
我也不知道自己為什麼要這麼做
I feel like I might lose you
我感覺自己很可能會失去你
Out of drugs, out of love
藥沒了, 愛沒了
So let's compromise
所以拜託你, 我們和好吧

The floor is raising, the sky is falling
地面不斷升起, 天空不斷落下
The tides are turning, my eyes are burning
潮汐變動著, 雙眼燃燒著

Head in the clouds
在雲上做著白日夢
And I'm not coming down
我不想再回到現實
I used to swim now I'm ready to sink
我曾奮力抵抗, 而現在我已經準備好被它吞噬
I wanna give you what I can not do
我想給妳我實現不了的那一切

Hate our haze
我恨那困著我們的陰霾
Different days
我們本該有不一樣的未來
Maybe I'm too nice
或許我心太軟
In a maze, in a daze
在困惑中, 在迷茫中
How to read your signs
我該怎麼看清你的暗示?
I knew that I was foolish
我知道以前的自己就是個智障
I was young and I was stupid
那時的我太年輕, 那時的我太白癡
Never change, never take
從來不知道改變, 從來不知道學乖
There’s no compromise
所以和好當然是痴人說夢

The floor is raising, the sky is falling
地面不斷升起, 天空不斷落下
The tides are turning, my eyes are burning
潮汐變動著, 雙眼燃燒著

Head in the clouds
在雲上做著白日夢
And I'm not coming down
我不想再回到現實
I used to swim now I'm ready to sink
我曾奮力抵抗, 而現在我已經準備好被它吞噬
I wanna give you what I can not do
我想給妳我實現不了的那一切

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言