San Holo - lift me from the ground (ft. Sofie Winterson) 歌詞翻譯

喔呼❤️



Lift me from the ground
讓我飄了起來

Talk to me, I love that sound
再跟我多說一點話, 我真的很喜歡妳那聲音 
Out of words when you're around
當你在我身邊時, 我緊張得不知道該說什麼
I've been trying to come down
我一直試著要冷靜下來
On and high when you're around
當你在我身邊時, 我的心不自主的飄到最高點
Lift me from the ground
你讓我飄了起來

Talk to me, I love that sound
再跟我多說一點話, 我真的很喜歡妳那聲音 
Out of words when you're around
當你在我身邊時, 我緊張得不知道該說什麼
Lift me from the ground
你讓我飄了起來
I've been trying to come down
我一直試著要冷靜下來
On and high when you're around
當你在我身邊時, 我的心不自主的飄到最高點
Lift me from the ground
你讓我飄了起來
Lift me from the ground
你讓我飄了起來
Ground, ground, ground
就像真的離開地球表面

Lift me from the ground
你讓我飄了起來
Lift me from the ground
你讓我飄了起來
Lift me from the ground
你讓我飄了起來

Talk to me, I love that sound
再跟我多說一點話, 我真的很喜歡妳那聲音 
Out of words when you're around
當你在我身邊時, 我緊張得不知道該說什麼
I've been trying to come down
我一直試著要冷靜下來
On and high when you're around
當你在我身邊時, 我的心不自主的飄到最高點
Talk to me, I love that sound
再跟我多說一點話, 我真的很喜歡妳那聲音 

Out of words when you're around
當你在我身邊時, 我緊張得不知道該說什麼
Lift me from the ground
你讓我飄了起來
I've been trying to come down
我一直試著要冷靜下來
On and high when you're around
當你在我身邊時, 我的心不自主的飄到最高點
Lift me from the ground
你讓我飄了起來
Ground, ground, ground
就像真的離開地球表面
Lift me from the ground
你讓我飄了起來

Lift me from the ground
你讓我飄了起來
Lift me from the ground
你讓我飄了起來
Lift me from the ground
你讓我飄了起來

Lift me from the ground
你讓我飄了起來
Lift me from the ground
你讓我飄了起來

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言