Taska Black - Forever 歌詞翻譯

你知道我等多久了嗎



Light it up, light it up
點亮它, 點亮它
To the air, to the earth
到天上, 到地上
To the atmosphere
到大氣層外
Light it up, light it up
點亮它, 點亮它
Everything is right here
我想要的一切現在都在這裡

Cause I have waited forever
因為我已經等了好久
Forever, forever, forever, for this
為了這一刻, 等了好久好久
Cause I have waited forever
因為我已經等了好久
Forever, forever, forever, for this
為了這一刻, 等了好久好久
So many coins that I threw into the abyss
我向那深淵丟了好多硬幣
I have waited forever
我已經等了好久
Forever, forever, forever, for this
為了這一刻, 等了好久好久
For this
就為了這一刻
Cause I have waited forever
因為我已經等了好久

Cause I have waited forever
因為我已經等了好久
Cause I have waited forever
因為我已經等了好久
Cause I have waited forever
因為我為了這一刻
For this
已經等了好久

I don't believe that everything is made
我不相信一切都是註定的
From moments just like this one
至少從此刻開始不會是
Cause this one's not the same
因為這次不一樣

So light it up, light it up
所以點亮它, 點亮它
To the air, to the earth
到天上, 到地上
To the atmosphere
到大氣層外
Light it up, light it up
點亮它, 點亮它
Everything is right here
我想要的一切現在都在這裡

Cause I have waited forever
因為我已經等了好久
Forever, forever, forever, for this
為了這一刻, 等了好久好久
Cause I have waited forever
因為我已經等了好久
Forever, forever, forever, for this
為了這一刻, 等了好久好久
So many coins that I threw into the abyss
我向那深淵丟了好多硬幣
I have waited forever
我已經等了好久
Forever, forever, forever, for this
為了這一刻, 等了好久好久
For this
就為了這一刻
Cause I have waited forever
因為我已經等了好久

Cause I have waited forever
因為我已經等了好久
Cause I have waited forever
因為我已經等了好久
Cause I have waited forever
因為我為了這一刻
For this
已經等了好久

So many coins that I threw into the abyss
我向那深淵丟了好多硬幣
I have waited forever
我已經等了好久
For this
就為了這一刻
I have waited forever
我已經等了好久
For this
就為了這一刻

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言