Unlike Pluto - Cruel 歌詞翻譯

你去學校之後老師會告訴你
你上國中之後老師會告訴你
你上高中之後老師會告訴你
你上大學之後老師會告訴你
你出社會之後會懂的
你之後會懂的



What is real
什麼是真
What is fake
什麼是假
What is beautiful
什麼是真正美麗的事物
What is beautiful
什麼是真正美麗的事物
Can I love
我能愛它嗎?
Can I hate
我能恨它嗎?
Nothing’s beautiful
沒有什麼是真正美麗的事物
Nothing’s beautiful
沒有什麼是真正美麗的事物

Oh I’ve been a fool
我一直像個傻子
I’m lost in a pool
迷失在茫茫人海中
I’m drowning in rules
被淹沒在重重規則中
Too hot, need to cool
太過一頭熱, 需要冷靜一下

I’ve been tricked a thousand times
我被耍了好幾萬次
Never tried to compromise
從來沒想過要就這樣妥協
What is the Truth,
什麼才是真相
Tell me the Truth
快告訴我真相
Stop being cruel
別那麼殘忍

No time to heal
沒時間等我恢復
No time to wait
沒時間等我準備
What is wonderful
什麼是真正美妙的事物
What is wonderful
什麼是真正美妙的事物
What is right
什麼是對的
What is wrong
什麼是錯的
Nothings wonderful
沒有什麼是真正美妙的事物
Nothings wonderful
沒有什麼是真正美妙的事物

I feel like I’m blind
我感覺自己就像盲了一樣
I’m barely alive
我感覺自己就快活不下去
Don’t know what to fight
我不懂自己到底要跟什麼戰鬥
My foe undefined
我不知道我的敵人到底是誰

I’ve been tricked a thousand times
我被耍了好幾萬次
Never tried to compromise
從來沒想過要就這樣妥協
What is the Truth,
什麼才是真相
Tell me the Truth
快告訴我真相
Stop being cruel
別那麼殘忍

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言