Adam Jensen - Bad Luck 歌詞翻譯

幸運E



I can't help who I am (I am)
我無能為力
I just don't give a damn
我就是不想去管那些鳥事
The smoke, it helps me forget (forget)
那些煙, 它們能讓我暫時忘卻
The pain I haven't felt yet
那些還沒降在我身上的痛
Don't care what you say
我不在乎你說什麼
Don't care what you think of me
我不在乎你眼中的我是什麼
Trouble in my veins, suddenly the enemy, is me
流竄在我血液中的麻煩, 有時會突然地成為我的敵人, 那就是我

I wanna get high and a little fucked up
我想嗑到茫, 我想把自己搞得一團亂
I only get by with a little bad luck
等著我的從來只有那一點一點的厄運
I can barely keep my cool
我沒辦法繼續保持冷靜
Playin' by the golden rule
我被那些金科玉律玩弄在手掌心
I can get by with a little bad luck
我應該還能撐過這一點一點的厄運

I can get by with a little bad luck
我應該還能撐過這一點一點的厄運

I, I'm lost in a dream
我迷失在一場夢中
These friends, they're not what they seem
這些所謂的朋友, 他們並不像表面看來那樣
And I'm, cryin' like a baby
而我, 只能像個孩子一樣哭泣
My momma's out to save me but
我媽想出面救我, 但
I'm so far gone
我真的已經走太遠了

I wanna get high and a little fucked up
我想嗑到茫, 我想把自己搞得一團亂
I only get by with a little bad luck
等著我的從來只有那一點一點的厄運
I can barely keep my cool
我沒辦法繼續保持冷靜
Playin' by the golden rule
我被那些金科玉律玩弄在手掌心
I can get by with a little bad luck
我應該還能撐過這一點一點的厄運

I can get by with a little bad luck
我應該還能撐過這一點一點的厄運

Some days, some days, I'm better off alone
或許哪天, 或許哪天, 我會習慣一個人
Sad ways, sad days, this wagon's up and gone
多麼令人難過的情形, 多麼令人難過的日子, 幸福已經走遠了
Ring around a Rosie, a pocket full of posies
玫瑰般的圈圈, 裝滿袋的花草
Ashes, ashes, we all fall down
塵歸塵, 土歸土, 我們都回歸於塵土

I wanna get high and a little fucked up
我想嗑到茫, 我想把自己搞得一團亂
I only get by with a little bad luck
等著我的從來只有那一點一點的厄運
I can barely keep my cool
我沒辦法繼續保持冷靜
Playin' by the golden rule
我被那些金科玉律玩弄在手掌心
I can get by with a little bad luck
我應該還能撐過這一點一點的厄運

I can get by with a little bad luck
我應該還能撐過這一點一點的厄運
I can get by with a little bad luck
雖然不怎麼走運, 但我應該還能撐過去

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言:

  1. 好幾次搜歌詞都搜到這裡
    有沒有打算把背景弄成深/黑色啊..?

    回覆刪除