Alok, Zeeba and IRO - Ocean 歌詞翻譯

人生的意義是什麼?



I saw an angel looking at me
我看見一個天使正看著我
All she wanted was to go to the sea
她說她唯一的願望就是想去看看海

Don't worry, ma'
媽媽, 你別擔心
'Cause I'm not afraid, I'm not afraid
因為我一點也不怕, 一點也不害怕
Don't worry, ma'
媽媽, 你別擔心
'Cause I'm on my way
因為我正好好地走在路上
I'm on my way to the ocean
我正走在通往那片大海的路上
To the ocean
通往那片大海

Wish I told you I loved you more
我多希望我曾對你說過更多次我愛你
Maybe I was lost before
或許我曾經迷失了方向
Showed affection to only gold
汲汲營營於金錢
While the sunset made me cold
那留給我的只有空虛的寒冷
Swear I won't complain no more
我發誓我不會再怨天尤人了
Doesn't matter if we're rich or poor
我們是窮是富, 其實根本不重要
Found out that we don't live to die
雖然我還是沒辦法說出生命的意義
Even though there is no reason why
但我終於明白了, 我們不是只為了走完一生才活著

Don't worry, ma'
媽媽, 你別擔心
'Cause I'm not afraid, I'm not afraid
因為我一點也不怕, 一點也不害怕
Don't worry, ma'
媽媽, 你別擔心
'Cause I'm on my way
因為我正好好地走在路上
I'm on my way to the ocean
我正走在通往那片大海的路上
To the ocean
通往那片大海

To the ocean, to the ocean, to the ocean
通往那片大海, 通往那片大海
To the ocean
通往那片大海

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言