FRND - Soap 歌詞翻譯

洗不掉你來過的痕跡



Knew this was no good for either of us
我很清楚這對我們兩個人都不是個好結果
Miles away but it sure felt like love
雖然差了十萬八千里但這感覺真的就像戀愛一樣
I get to thinking and I start to pray
我不禁開始思考, 我不禁開始祈禱
That you're not the one who got away
想著你不會是最後那個離開的人

Dreaming of you
想著你
Dreaming of you
夢見你
Why can't I stop dreaming of you?
為什麼我就是沒辦法控制自己不要夢見你?
Dreaming of you
想著你
Dreaming of you
夢見你
Why can't I stop dreaming of you?
為什麼我就是沒辦法控制自己不要夢見你?

I thought you would fade away
我以為你會就這樣消失在我人生中
I wish it was as easy
我希望一切能像我想像的一樣容易
As pouring till it overflows
就像這感覺當初湧現出來時那麼容易
Washing you away with soap
現在我用肥皂清洗著有關你的回憶
You're still running through my brain
但你還是縈繞在我腦海中
And I can't shake the feeling
我沒辦法撼動這感覺在我心中的地位
I'm pouring till' it overflows
在這感情滿溢出來前我一直灌注著愛
Washing you away with soap
現在我用肥皂清洗著有關你的回憶

Some things are simple but this time it's tough
人生許多事都很單純容易, 但這次偏偏不一樣
It seems so perfect but that's not enough
感覺已經近乎完美但光是這樣還不夠
Slow dancing in my mind, we start to sway
在我腦中慢慢地跳起舞來, 我們開始舞動我們的身體
Are you the one who got away?
你會不會是最後那個離開的人?

Dreaming of you
想著你
Dreaming of you
夢見你
Why can't I stop dreaming of you?
為什麼我就是沒辦法控制自己不要夢見你?
Dreaming of you
想著你
Dreaming of you
夢見你
Why can't I stop dreaming of you?
為什麼我就是沒辦法控制自己不要夢見你?
Why can't I stop dreaming of you?
為什麼我就是沒辦法控制自己不要夢見你?

I thought you would fade away
我以為你會就這樣消失在我人生中
I wish it was as easy
我希望一切能像我想像的一樣容易
As pouring till it overflows
就像這感覺當初湧現出來時那麼容易
Washing you away with soap
現在我用肥皂清洗著有關你的回憶
You're still running through my brain
但你還是縈繞在我腦海中
And I can't shake the feeling
我沒辦法撼動這感覺在我心中的地位
I'm pouring till' it overflows
在這感情滿溢出來前我一直灌注著愛
Washing you away with soap
現在我用肥皂清洗著有關你的回憶

Dreaming of you
想著你
Dreaming of you
夢見你
Why can't I stop dreaming of you?
為什麼我就是沒辦法控制自己不要夢見你?
How do you know, how do you know
你要怎麼知道, 你要怎麼發現
When you finally let it go?
什麼時候你才能真正地放下?
Dreaming of you
想著你
Dreaming of you (Let it go)
夢見你 (放下這感情)
Why can't I stop dreaming of you? (Let it go)
為什麼我就是沒辦法控制自己不要夢見你? (放下這感情)
Why can't I stop? (Let it go)
為什麼我就是沒辦法控制自己? (放下這感情)
Let it go, let it go
放下它, 放下這感情
Let it go, let it go
放下它, 放下這感情
Let it go, let it go
放下它, 放下這感情
Let it go, let it go
放下它, 放下這感情
Let it go
放下這感情

I thought you would fade away
我以為你會就這樣消失在我人生中
I wish it was as easy
我希望一切能像我想像的一樣容易
As pouring till it overflows
就像這感覺當初湧現出來時那麼容易
Washing you away with soap
現在我用肥皂清洗著有關你的回憶
You're still running through my brain
但你還是縈繞在我腦海中
And I can't shake the feeling
我沒辦法撼動這感覺在我心中的地位
I'm pouring till' it overflows
在這感情滿溢出來前我一直灌注著愛
Washing you away with soap
現在我用肥皂清洗著有關你的回憶

Let it go, let it go
放下它, 放下這感情
Let it go, let it go
放下它, 放下這感情
Let it go, let it go
放下它, 放下這感情
Let it go, let it go, let it go
放下它, 放下它, 放下這感情
Why am I still dreaming of you?
為什麼我還是不斷的夢見你?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言