DROELOE - Weird Machine (ft. Nevve) 歌詞翻譯

做給你看



我是塊螢幕
I'm a weird machine
我是台破機器
Don't you worry 'bout me ('bout me)
不過你不需要擔心我
Back in nowhere-town
早在那個無名小鎮
I was not allowed to be where I wanna be
我從來就沒被允許去往我想去的地方

So winter to spring
所以當寒冬過去
I opened my wings
我展開我的翅膀
I learned to surf the breeze
我學著怎麼在風中翱翔
Took a while but now I'm free (I'm free)
雖然花了點時間, 但現在我已經自由了
Give me gasoline
為我加點燃料吧
I'm a weird machine
我只是台破機器
Turning gears into a dream
正把身上的齒輪轉成夢想

We got that smooth motor
我們有著順暢的馬達
Strong shoulders, ooooh
還有著強壯的肩膀
You better come closer
你最好再靠近一點
We'll knock shit over, ooooh
我們要把那些屎事拋在腦後

They can try to shut us down
他們可以盡管關掉我們的電源
But we will turn that switch back on
我們會再重新打開開關
We're not here to fuck around
我們不是來這裡耍白癡的
The future's our phenomenon
未來是屬於我們的天下
(They can try to shut us down)
(他們可以盡管關掉我們的電源)
(Turn that switch back on)
(我們會再重新打開開關)
(We're not here to fuck around)
(我們不是來這裡耍白癡的)
(Our phenomenon)
(未來是我們的)

I'm a silver screen
我是塊螢幕
I'm a weird machine
我是台破機器
Don't you worry 'bout me, aah
你不需要擔心我
Buzzing energy
雖然燃料燈嗡嗡作響
Shaky circuitry
雖然電路板搖搖欲墜
Still it's working for me
但那對我來說都夠用了

We got that smooth motor
我們有著順暢的馬達
Strong shoulders, ooooh
還有著強壯的肩膀
You better come closer
你最好再靠近一點
We'll knock shit over, ooooh
我們要把那些屎事拋在腦後

They can try to shut us down
他們可以盡管關掉我們的電源
But we will turn that switch back on
我們會再重新打開開關
We're not here to fuck around
我們不是來這裡耍白癡的
The future's our phenomenon
未來是屬於我們的天下
(They can try to shut us down)
(他們可以盡管關掉我們的電源)
(Turn that switch back on)
(我們會再重新打開開關)
(We're not here to fuck around)
(我們不是來這裡耍白癡的)
(Our phenomenon)
(未來是我們的)

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言