Gryffin - Remember (with ZOHARA) 歌詞翻譯

你忘了嗎?



You love to talk without thinking
你說話總是不經大腦
But never know what I'm thinking
你總是不懂我在想什麼
And then I think about leaving
所以讓我有點想離開
But I'm gonna need your love
但我想我肯定還需要你的愛
I'm gonna need your love
我肯定還需要你的愛

Sometimes you say I'm depressive
有時候你說我太負面
Then I get all defensive, ooh
所以我只好盡全力去跟你爭辯
I see you trying to question
我看見你有多努力想去質疑這段愛
But you're gonna need my love
但我想你肯定還需要我的愛
You're gonna need me
你肯定還需要我

Don't you remember
難道你忘了嗎?
The way that we used to live for each other
我們曾經只為了彼此而活
Remember the way we fell for each other
還記得我們曾經是那樣的愛著彼此
When I was yours and when you were mine
那時我屬於你, 那時你屬於我
Remember that time
還記得那時候嗎?

(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
You're gonna need my love
你肯定還需要我的愛
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
You're gonna need me
你肯定還需要我

Don't you remember
難道你忘了嗎?
The way that we used to live for each other
我們曾經只為了彼此而活
Remember the way we fell for each other
還記得我們曾經是那樣的愛著彼此
When I was yours and when you were mine
那時我屬於你, 那時你屬於我
Remember that time
還記得那時候嗎?

It's like we're numb to the feeling
感覺我們好像已經對這感覺感到麻木
The one that used to be healing
明明它曾經治癒著我們的心
And now I know that I need it
而現在我很清楚自己需要它
But I'm gonna need your love
我想我肯定還需要你的愛
I'm gonna need your love, mm
我肯定還需要你的愛

'Cause loving you it ain't easy, aha
因為愛你並不是件容易的事
The hardest part is believing, ooh
最難的地方就是去相信
Then our love ain't just the season
但只要去相信. 我們的愛就不會只有一瞬間
You're gonna need my love
你肯定還需要我的愛
You're gonna need me
你肯定還需要我

Don't you remember
難道你忘了嗎?
The way that we used to live for each other
我們曾經只為了彼此而活
Remember the way we fell for each other
還記得我們曾經是那樣的愛著彼此
When I was yours and when you were mine
那時我屬於你, 那時你屬於我
Remember that time
還記得那時候嗎?

(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
You're gonna need my love
你肯定還需要我的愛
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
You're gonna need me
你肯定還需要我

Don't you remember
難道你忘了嗎?
The way that we used to live for each other
我們曾經只為了彼此而活
Remember the way we fell for each other
還記得我們曾經是那樣的愛著彼此
When I was yours and when you were mine
那時我屬於你, 那時你屬於我
Remember that time
還記得那時候嗎?
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)

You're gonna need my love
你會需要我的愛
You're gonna need my love, ooh
你會需要我的愛
You're gonna need my love
你會需要我的愛
You're gonna need my love, mm
你會需要我的愛
You're gonna need my love
你會需要我的愛
You're gonna need my love, aha
你會需要我的愛
Your love, I'm gonna need it
你的愛, 我肯定還會需要它
You're gonna need my love
你肯定還需要我的愛

Ooh, remember
還記得嗎?
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
Ooh, remember
要記住
(Love when we fell in love, yeah)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
Ooh, remember, remember
千萬別忘記, 千萬別忘記
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
You're gonna need my love
你肯定還需要我的愛
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)
You're gonna need me
你肯定還需要我

Don't you remember
難道你忘了嗎?
The way that we used to live for each other
我們曾經只為了彼此而活
Remember the way we fell for each other
還記得我們曾經是那樣的愛著彼此
When I was yours and when you were mine
那時我屬於你, 那時你屬於我
Remember that time
還記得那時候嗎?
(Love when we fell in love)
(當我們還愛著彼此時就轟轟烈烈地去愛)

You're gonna need my love
你肯定還需要我的愛
You're gonna need my love, ooh
你肯定還需要我的愛
You're gonna need my love
你肯定還需要我的愛
You're gonna need my love, aha
你肯定還需要我的愛
Your love, I'm gonna need it
你的愛, 我肯定還需要它

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言