Cat Clyde - Mama Said 歌詞翻譯

塊陶



Mama said there’s gonna be a flood
媽媽說大洪水就要來了
We gotta pack our bags and go
我們要趕緊打包行李逃走
Ohh Ohh
Mama said we gotta go right now
媽媽說我們必須馬上離開
I don’t wanna go right now
但我現在並不想離開這裡
Ohh Ohh
Mama said we’re going away
媽媽說我們要離開這裡了
I’ve never been so far away
我從沒到過那麼遠的地方
Ohh Ohh
I think about it all the time
我腦子裡不斷想著這些
Ohhh
I think about it all the time
我腦子裡不斷想著這些

Mama said we've gotta change the sky
媽媽說我們必須改變這世界
So she won’t have to cry
那樣她才不需要再繼續哭泣
Ohh Ohh
Mama said we gotta get in that car
媽媽說我們要趕快上車
We gotta get in that car and drive
我們要趕快上車趕快啟程
I don’t wanna drive,
我並不想發動引擎
I don’t wanna drive
我並不想離開
I don’t wanna drive away ohh
我並不想離開這裡
Mama said we gotta start a new life
媽媽說我們必須重新開始一段新的生活
I already have a life
但我在這裡已經有了我的生活
Ohh Ohh
I think about it all the time
我腦子裡不斷想著這些
Ohh
I think about it all the time
我腦子裡不斷想著這些

Mama said there’s gonna be a flood
媽媽說大洪水就要來了
We gotta pack our bags and go
我們要趕緊打包行李逃走


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言