Avril Lavigne - Crush 歌詞翻譯

你可知道這樣會讓我心碎



You make me lose control, your fingers on my bones
你讓我無法控制自己, 你把我玩弄在掌中
I'm slippin' through the floor, so baby, don't crush me
我已經無力站起, 所以親愛的, 別讓我心碎
'Cause there's no exit here, nowhere to disappear
因為我找不到任何出口, 找不到任何地方躲藏
There's not a single tear, so baby, don't crush me
已經連一滴淚都流不出來, 所以親愛的, 別讓我心碎

It's just the way you are, the way that you walk
你的一切吸引著我, 你走路的樣子
The way that you talk, the way that you read me, baby
你說話的樣子, 你看透我內心的樣子
And honey, don't hide that look in your eyes
親愛的, 別隱藏你那迷人的眼神
Darlin', it drives me crazy
親愛的, 那會逼瘋我
Don't crush, don't crush me, no, say you'll remain
別讓我心碎, 不要讓我心碎, 告訴我你會留下

I'll let you take the wheel, my heart is yours to steal
我會完全聽你說的, 我的心完全是你的
I know this is real, so baby, don't crush me
我很確定這種感覺沒有半點虛假, 所以親愛的, 別讓我心碎
The pedal's to the floor and now we're heading north
油門踩到底, 我們要一起走向北方
I've been down this road before, so baby, don't crush me
這條路我也曾經走過, 所以親愛的, 別讓我心碎

It's just the way you are, the way that you walk
你的一切吸引著我, 你走路的樣子
The way that you talk, the way that you, you read me, baby
你說話的樣子, 你看透我內心的樣子
And honey, don't hide that look in your eyes
親愛的, 別隱藏你那迷人的眼神
Darlin', it, it drives me crazy
親愛的, 那會逼瘋我
Don't crush (Don't crush)
別讓我心碎
Don't crush me, no (Don't crush me, no)
拜託別讓我心碎
Say you'll remain, my love
親愛的, 告訴我你會留下

And now that I finally found ya (I just can't live without ya)
現在我終於在茫茫人海中找到了你 (沒了你我活不下去)
You're making me so all about ya (I just can't live without ya)
你讓我對你朝思暮想 (沒了你我活不下去)
I don't know what I'd ever do if I ain't got you
我不知道如果沒有你我會怎麼樣

Because it's just the way you are, the way that you walk
因為你的一切吸引著我, 你走路的樣子
The way that you talk, the way that you read me, baby
你說話的樣子, 你看透我內心的樣子
Honey, don't hide that look in your eyes
親愛的, 別隱藏你那迷人的眼神
Darlin', it drives me crazy
親愛的, 那會逼瘋我
Say you'll remain, my love
親愛的, 告訴我你會留下
Don't let my heart break and crush
別讓我心痛, 別讓我心碎
Don't crush, don't crush me, no
拜託不要, 別讓我心碎
(The way that you walk, the way that you talk
(你走路的樣子, 你說話的樣子)
The way that you, you read me, baby)
(你看透我內心的樣子)
'Cause I've crushed, I've crushed, oh
因為我曾心碎, 我曾受過傷
(And honey, don't hide that look in your eyes
(親愛的, 別隱藏你那迷人的眼神)
Darlin' it, it drives me crazy)
(親愛的, 那會逼瘋我)

Don't crush, 'cause I've crushed
別讓我心碎, 因為我曾心碎
Ooh, ooh, ah

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言