Woong San - I Love You More Than You'll Ever Know 歌詞翻譯

或許你永遠不會明白



If I ever leave you baby, you can say I told you so
如果我會離開你身邊, 寶貝, 我敢說我肯定跟你報備過
And if I ever hurt you.... you know I hurt myself as well
如果我會傷害到你, 你很清楚我身上也會有一樣的傷

Is that any way for a man to carry on
這樣的情況下真的有任何人能堅持下去嗎?
Do you think I want loved one gone
你真的覺得我會希望讓我所愛的人離我而去嗎?
Said I love you
我想再告訴你一次, 我愛你
More than you'll ever know
我的愛遠比你感受到的還多
More than you'll ever know
我的愛遠比你能想像的還多

When I wasn't making much money
當時我的確沒賺多少錢但
You know where my paycheck went
你很清楚我賺的錢都到哪去了
You know I brought it home to you baby
你很清楚我把他們全部都帶回家給你了
And I never spent one red cent, hey
我甚至連半毛錢都沒花

Is that any way for a man to carry on
這樣的情況下真的有任何人能堅持下去嗎?
Do you think I want loved one gone
你真的覺得我會希望讓我所愛的人離我而去嗎?
Said I love you
我想再告訴你一次, 我愛你
More than you'll ever know
我的愛遠比你感受到的還多
More than you'll ever know
我的愛遠比你能想像的還多

I'm not trying to be
我想成為的
Just any kind of man, no I ain't
並不是那種隨處可見的小人物, 絕對不是
I'm trying to be somebody
我想成為一個
You can love, trust, and understand
能讓你放心去愛, 去相信, 了解的人
I know that I can be
我很清楚自己絕對辦得到
A part of you that no one else could see<
那個只屬於你的男人
But I gotta hear you say, I've got to hear you say
但我需要聽你說出口, 我需要聽你說
It's all right
"都會沒事的"

I'm only flesh and blood
我只是血肉之軀
But I can be everything that you demand
但只要你想,我願意為了你成為任何東西
I can be king of everything
我能做萬物之王
Or just a tiny grain of sand
也能是一顆渺小的沙粒

Now tell me, is that any way for a man to carry on
現在我想問你, 這樣的情況下真的有任何人能堅持下去嗎?
Do you think I want my loved one gone
你真的覺得我會希望讓我所愛的人離我而去嗎?
I love you more than you'll ever know
我對你的愛遠比你感受到的還多
I said I love you, I love you, I love you
我想再告訴你一次, 我愛你, 我愛你, 我愛你






延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言