AURORA - The Seed 歌詞翻譯

你會後悔的



Just like the seed
就像顆種子
I don't know where to go
我不知道該何去何從
Through dirt and shadow, I grow
我已茁壯, 我已走出泥土和陰影
I'm reaching light through the struggle
在掙扎中我追尋著光明
Just like the seed
就像顆種子
I'm chasing the wonder
我追尋那些奇蹟
I unravel myself
我釋放了自我
All in slow motion
我正慢慢地前進著

You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
When the last tree has fallen
當最後一棵樹倒下
And the rivers are poisoned
當最後一條河被汙染
You cannot eat money, oh no
那些金錢可沒辦法填飽你的肚子

You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
When the last tree has fallen
當最後一棵樹倒下
And the rivers are poisoned
當最後一條河被汙染
You cannot eat money, oh no
那些金錢可沒辦法填飽你的肚子

Suffocate me
掐死我吧
So my tears can be rain
這樣我的淚水就能化為雨水
I will water the ground where I stand
我會用那些淚灌溉這片大地
So the flowers can grow back again
這樣那些花兒才能再次開花

Cause just like the seed
因為他們都像種子一樣
Everything wants to live
萬物都想要繼續活下去
We are burning our fingers
我們正在燃燒我們的雙手
But we learn and forgive
但幸好我們會學習, 會寬恕

You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
When the last tree has fallen
當最後一棵樹倒下
And the rivers are poisoned
當最後一條河被汙染
You cannot eat money, oh no
那些金錢可沒辦法填飽你的肚子

You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
When the last tree has fallen
當最後一棵樹倒下
And the rivers are poisoned
當最後一條河被汙染
You cannot eat money, oh no
那些金錢可沒辦法填飽你的肚子

Feed me sunlight, feed me air
給我陽光, 給我空氣
Feed me truth and feed me prayer
給我真相, 給我信仰
Feed me sunlight, feed me air
給我陽光, 給我空氣
Feed me truth and feed me prayer
給我真相, 給我信仰

You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
When the last tree has fallen
當最後一棵樹倒下
And the rivers are poisoned
當最後一條河被汙染
You cannot eat money, oh no
那些金錢可沒辦法填飽你的肚子

You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
You cannot eat money, oh no
金錢可沒辦法拿來吃
When the last tree has fallen
當最後一棵樹倒下
And the rivers are poisoned
當最後一條河被汙染
You cannot eat money, oh no
那些金錢可沒辦法填飽你的肚子




延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言