LSD - Heaven Can Wait ft. Sia, Diplo, Labrinth 歌詞翻譯

或許還能再撐一下



The doctor just gave me the bad news
醫生剛剛跟我說了個壞消息
I've been living like a queen in a castle
過去我一直像個皇后一樣住在我的城堡中
Oh, dark spirits runnin' through me like a drive-thru
喔, 現在那群惡魔像在買得來速一樣在我身邊來來去去
You'll be my music everybody getting high to
你會是那首能讓我嗨起來忘記一切的歌

Yeah, I know it
我很清楚
Yeah, I know it, now
我很清楚
Time is running
時間在流逝著
Time is running out
時間已經不多了

I gotta live
我必須活下去
Oh, oh-oh
I gotta love
我必須去愛
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Said, I gotta breathe
我說, 我必須繼續呼吸
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
No, this ain't it for me
對, 我不該是這種結局
No-no-no-no-no-no

No, not today, baby, heaven can wait
對, 還不是時候, 寶貝, 還能再讓上帝等一陣子
No, not today, baby, heaven can wait
對, 還不是時候, 寶貝, 還能再讓上帝等一陣子
No, not today, baby, heaven can wait
對, 還不是時候, 寶貝, 還能再讓上帝等一陣子
No, not today, baby
對, 還不是時候, 寶貝
No, not today
對, 還不是時候

Tick tock and I'm praying for time
時間滴滴答答的走著, 我求上帝再多給我一點時間
You're my angel, put my heart on rewind
你是我的天使, 請幫我找回我的心
So, babe could you do me a favor? (A favor)
所以, 寶貝你能幫我個忙嗎?
Girl, would you be my savior?
女孩啊, 你能當我的救世主嗎?
Tick tock and I'm praying for time
時間滴滴答答的走著, 我求上帝再多給我一點時間

Yeah, I know it
我很清楚
Yeah, I know it, now
我很清楚
Time is running
時間在流逝著
Time is running out
時間已經不多了

See, I gotta lived
看啊, 我必須活下去
Oh, oh-oh
I gotta love
我必須去愛
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Said, I gotta breathe
我說, 我必須繼續呼吸
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
No, this ain't it for me
對, 我不該是這種結局
No-no-no-no-no-no

No, not today, baby, heaven can wait
對, 還不是時候, 寶貝, 還能再讓上帝等一陣子
No, not today, baby, heaven can wait
對, 還不是時候, 寶貝, 還能再讓上帝等一陣子
No, not today, baby, heaven can wait
對, 還不是時候, 寶貝, 還能再讓上帝等一陣子
No, not today, baby, heaven can wait
對, 還不是時候, 寶貝, 還能再讓上帝等一陣子

No, this ain't it for me, no (Yeah)
對, 我不該是這種結局

No, not today, baby, heaven can wait
對, 還不是時候, 寶貝, 還能再讓上帝等一陣子
No, not today, baby, heaven can wait
對, 還不是時候, 寶貝, 還能再讓上帝等一陣子
No, not today, baby, heaven can wait
對, 還不是時候, 寶貝, 還能再讓上帝等一陣子
No, not today, baby
對, 還不是時候, 寶貝
No, not today, babe
對, 還不是時候, 寶貝

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言