Avicii - Hope There's Someone 歌詞翻譯

不安



Hope there's someone who'll take care of me
希望以後有人會照顧我
When I die, will I go?
當我離開人世時, 我進的了天堂嗎?
And hope there's someone who'll set my heart free
希望以後有人能讓我不再煩惱這些
Nice to hold when I'm tired
希望在我疲憊時能有個人依靠

There's a ghost on the horizon
當我躺下休息時
When I go to bed
地平線上總有個幽靈等著我
How will I fall asleep tonight?
今晚我要怎麼入睡?
How will I rest my head?
今晚我要怎麼安眠?

And godsend I don't want to go
神啊, 我並不想離開
To the seal's watershed
我不想踏入冥土
And there's a ghost on the horizon
當我躺下休息時
When I go to bed
地平線上總有個幽靈等著我

Oh I'm scared of the middle place
我害怕被困在這夾縫中
Between light and nowhere
在這希望與絕望之間
I don't want to be the one
我不想變成那個
Left in there, left in there
被留在這裡的人, 被留在這裡的人

There’s a man on the ‘rizon
地平線上有個男人
Wish that I go to bed
等著我走上床
If I fall to his feet tonight
如果我今晚不小心跌到他腳下
Will I rest my head?
我還能安眠嗎?

And godsend I don't want to go
神啊, 我並不想離開
To the seal's watershed
我不想踏入冥土
And there's a ghost on the horizon
當我躺下休息時
When I go to bed
地平線上總有個幽靈等著我

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言