beabadoobee - Dance with Me 歌詞翻譯

一起跳舞吧



If you wanna dance then
如果你想跳舞, 那麼
Dance with me
就跟我一起跳吧
It’s pretty fast but
這節奏是真的有點快, 但
This is what you do at parties, right?
這不就跟你在派對上跳的一樣嗎?

And I know it’s hard to tell
我知道這很難說出口
But I think I really like you
但我想我真的很喜歡你

Just take it slow
放輕鬆點
And move your feet to the beat
讓你的腳步跟著節奏動起來
'Cause if we dance then
因為我知道只要我們跳起舞
You don’t have to speak
你就不需要再多說什麼

And I know it’s hard to tell
我知道這很難說出口
But I think I really like you
但我想我真的很喜歡你

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言