KSHMR & Yves V - No Regrets (feat. Krewella) 歌詞翻譯

寧願做了而失敗難過一陣子, 也不要沒做而錯過後悔一輩子



So I roll like a stone
所以我像顆滾石般向前進
Hands up in the air
雙手高舉在空中
I don't wanna care
我不想再去多想
And I'll die with no regrets
我會死而無憾

Friend of mine
我的朋友啊
I get lost on the highway
在人生路上我有點迷失了
The wind keeps taking me one way
我被迫隨波逐流
They all say I won't be happy where I end up
他們都說我最後肯定不會有什麼好結局
Love of mine
我的愛人啊
I got good times in my blood
那些美好的回憶長存在我心中
How many bottles are too much?
到底喝多少才算喝多了?
They all say I don't know where to stop
他們都說我肯定不知道自己的目標

But I don't want to sacrifice the little things
但我不想犧牲這些點點滴滴
That make life worth living, life worth living
因為正是它們讓我的人生變得有意義

So I roll like a stone
所以我像顆滾石般向前進
Hands up in the air (Hey)
雙手高舉在空中
I don't wanna care
我不想再去多想
And I'll die with no regrets
我敢說我會死而無憾
I roll like a stone
我像顆滾石般向前進
Everything I break
我打破的那些規矩
And all of my mistakes
我犯下的那些錯誤
I can die with no regrets
因為它們我現在能死而無憾

I can die with no regrets
我現在能死而無憾
I roll like a stone
我像顆滾石般向前進
Hands up in the air
雙手高舉在空中
I don't wanna care
我不想再去多想
And I'll die with no regrets
我敢說我會死而無憾

Friend of mine
我的朋友啊
We've had heartaches that hurt bad
我們都曾經嘗過那椎心刺骨的痛
But no, I won't turn the clock back
但是, 我完全不會想要重頭來過
'Cause one day we'll know it's a part of the plan, oh
因為總有一天我們都會明白, 那些事只不過是個過程
Love of mine
我的愛人啊
One day the sun will not rise
或許有天太陽不會再升起
We don't got time to waste time
或許有天我們再也沒任何時間能浪費
So I'm gonna do it while I can
所以我要在我還有能力時放手去做

But I don't want to sacrifice the little things
但我不想犧牲這些點點滴滴
That make life worth living, life worth living
因為正是它們讓我的人生變得有意義

So I roll like a stone
所以我像顆滾石般向前進
Hands up in the air (Hey)
雙手高舉在空中
I don't wanna care
我不想再去多想
And I'll die with no regrets
我敢說我會死而無憾
I roll like a stone
我像顆滾石般向前進
Everything I break
我打破的那些規矩
And all of my mistakes
我犯下的那些錯誤
I can die with no regrets
因為它們我現在能死而無憾

I can die with no regrets
我現在能死而無憾
I roll like a stone
我像顆滾石般向前進
Hands up in the air
雙手高舉在空中
I don't wanna care
我不想再去多想
And I'll die with no regrets
我敢說我會死而無憾
I roll like a stone
我像顆滾石般向前進
Everything I break
我打破的那些規矩
And all of my mistakes
我犯下的那些錯誤
I can die with no regrets
因為它們我現在能死而無憾



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言