Mike Posner - Stuck In The Middle 歌詞翻譯

迷惘



Perfume on my shirt puts me in the past
衣服上的味道, 讓我想起了從前
Too lonely to be happy, but too afraid to ask
因為寂寞而不快樂, 又因為害怕而不敢求救

Here I am again, stuck in the middle
我又一次站在這, 被困在人生路上
Here I am again, stuck in the middle
我又一次站在這, 被困在人生路上

Too young to settle down, too old to be in bars
還不到安家的年紀, 已經過了去酒吧的年紀
It's hard to take it easy, it's easy to be hard, yeah
真的很難把事情看得容易, 真的很容易把事情搞得更難

Here I am again, stuck in the middle
我又一次站在這, 被困在人生路上
Here I am again, stuck in the middle
我又一次站在這, 被困在人生路上

Forgive me, I am building my ship as it sails
請原諒我, 有時我會在出發後才去想接下來的目標
How do I become who I wanna be while still remaining myself?
到底要怎麼在保留自我的情況下去成為我想成為的那種人?

People love the old me and don't know where he's gone
人們喜歡過去的我, 納悶著那個我現在在哪
Too tired to be famous, too vain to be unknown, yeah (Hey)
已經受夠那種出名的日子, 但還沒習慣這種無名的日子

Here I am again, stuck in the middle
我又一次站在這, 被困在人生路上
Here I am again, stuck in the middle
我又一次站在這, 被困在人生路上
Here I am again, stuck in the middle
我又一次站在這, 被困在人生路上
(Here I am, here I am again)
(又來了, 我又來了)
(Here I am, here I am again)
(又來了, 我又來了)
Here I am again, stuck in the middle (Ahh)
我又一次站在這, 被困在人生路上

Here I am, here I am again, here I am
又來了, 我又來了

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言