MAX - Love Me Less (feat. Quinn XCII) 歌詞翻譯

如果我不是你想像中的那個樣子...



Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
If you knew the places that I've been?
如果你知道了那些我曾去過的地方的話?
If you knew the damage that I did?
如果你知道了那些我曾造成的傷害的話?
Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
No, no, no, no, no, no, no, no, no
拜託不要

I got too much dirt to come clean
我身上有太多需要清掉的汙點
Closets full of skeletons that you don't wanna see
我的衣櫃放滿了一堆你完全不會想看的爛骷髏頭
Will you judge me? All my ugly?
你會批評我嗎? 我那些醜陋的過去?
I won't blame you if you do
如果你真的那麼做我也不會多說什麼
No lies, don't wanna keep no secrets
說真的. 我也不想再隱瞞什麼
Even if what I'ma say will you leave speechless
儘管我很清楚那些事會讓你啞口無言
No secrets
不想再隱瞞什麼
If I introduce you to my demons, tell me, baby
如果我把我內心那些惡魔全都告訴你的話, 寶貝告訴我

Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
If you knew the places that I've been?
如果你知道了那些我曾去過的地方的話?
If you knew the damage that I did?
如果你知道了那些我曾造成的傷害的話?
Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
No, no, no, no, no, no, no, no, no
拜託不要
Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
If I had a dollar for my sins?
如果我說我做了一堆壞事?
If you knew the beds that I've been in?
如果你知道我睡了什麼人?
Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
No, no, no, no, no, no, no, no, no
拜託不要

I'm happy you never saw me in college
我很慶幸你從來沒見過大學時的我
Blood on my hands I refuse to acknowledge
那是段我不想承認的醜陋過去
That's why I get light-headed, thin ice that I'm treading
那就是為什麼我一想到那段回憶就會頭暈, 就會開始害怕
Soft conversations in our bed my skins sweatin'
在床上談著情話, 但我卻在冒冷汗
She doesn't like my list of exes I've had at home
她不怎麼喜歡我曾帶進家門的那些女孩
She's buggin', sounding childish like a xylophone
她碎念著, 聽起來就像木琴一樣有點孩子氣
Knees buckling hearing that falsetto that's in her tone
雙腳發軟, 她的語調越來越高
If I introduce you to my demons, tell me, baby
如果我把我內心那些惡魔全都告訴你的話, 寶貝告訴我

Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
If you knew the places that I've been?
如果你知道了那些我曾去過的地方的話?
If you knew the damage that I did?
如果你知道了那些我曾造成的傷害的話?
Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
No, no, no, no, no, no, no, no, no
拜託不要
Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
If I had a dollar for my sins?
如果我說我做了一堆壞事?
If you knew the beds that I've been in?
如果你知道我睡了什麼人?
Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
No, no, no, no, no, no, no, no, no
拜託不要

Or would you love me more?
還是說你會更愛我?
Or would you love me more?
還是說你會更愛我?
If you knew the person that I was, yeah, yeah
如果哪天你知道了我是個怎樣的人
If you knew the power of your love to change me
如果哪天你知道了你的愛對我的影響有多大
And if I introduce you to my demons, tell me, baby
如果我把我內心那些惡魔全都告訴你的話, 寶貝告訴我

You won't love me less (Love me less)
跟我保證你對我的愛不會變淡
If you knew the places that I've been
如果你知道了那些我曾去過的地方的話?
If you knew the damage that I did? (The trouble that I'm in)
如果你知道了那些我曾造成的傷害的話? (那些我惹出來的麻煩)
Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
No, no, no, no, no, no, no, no, no
拜託不要
(Now, would you love me?)
(告訴我, 你還會愛我嗎?)
Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
If I had a dollar for my sins?
如果我說我做了一堆壞事?
If you knew the beds that I've been in?
如果你知道我睡了什麼人?
Would you love me less?
你對我的愛會變淡嗎?
No, no, no, no, no, no, no, no, no
拜託不要






延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言