The Marías - Only In My Dreams 歌詞翻譯

失眠



Baby stay with me
寶貝留下來陪我
I feel it happening
我感覺它又出現了
I guarantee
我敢保證
With every inch of me
我敢用一切保證
Tonight I'll sleep with demons in my hair
今晚我還是能睡著, 只是惡魔會纏著我
That talk to me
他們會對我低語
It's only just a dream
或許這一切只不過是場夢

Baby stay here
寶貝留下來
The whispers in the trees
樹上那些低語聲
Are getting near
已經越來越靠近
You're everything I need
你就是我需要的一切
To bear this fear
你能讓我撐過這種恐懼
The demons in my bed
我床上的那些惡魔
They're always here
他們永遠都在
It's only just a dream
或許這一切只不過是場夢

Babe I'd rather stay inside your dream
寶貝, 我寧願留在你夢中
If I could disappear beneath the leaves
只要能讓我從那些樹葉底下消失, 我真的願意

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言