YAS - empty crown 歌詞翻譯

空空, 悾悾



There’s a war inside my head
有場戰爭在我腦中進行
And I’m drowning in regret
而我被淹沒在後悔中
When the lights come down, got an empty crown
當一切落幕, 我只得到一頂空虛的王冠

My body's missing pieces
我身上少了某些東西
Can't pull it all together
如今再也沒辦法組成完整的我
My body's missing pieces
我身上少了某些東西
I wish I could remember
真希望我能想起自己到底弄丟了什麼

My body's missing pieces
我身上少了某些東西
Can't pull it all together
如今再也沒辦法組成完整的我
My body's missing pieces
我身上少了某些東西
I wish I could remember
真希望我能想起自己到底弄丟了什麼

There’s a war inside my head
有場戰爭在我腦中進行
And I’m drowning in regret
而我被淹沒在後悔中
When the lights come down, got an empty crown
當一切落幕, 我只得到一頂空虛的王冠

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言