Avicii - Tough Love ft. Agnes, Vargas & Lagola 歌詞翻譯

愛之深, 責之切



Weight is on me
那壓力壓在我身上
Weight is on you
那壓力壓在你身上
We scream and we fight like there's nothing to lose
我們嘶吼著, 爭執著, 就好像我們之間真的已經一無所有
End of the day, come and take my arm
在一天的結束之際, 走進我懷中吧
There’s no place I'd rather be than in your arms
除了你懷中, 我不想去任何地方

Weight is on you
那壓力壓在你身上
Weight is on me
那壓力壓在我身上
Sometimes I'm not who you want me to be
有時候我就是當不了你期望中的那個人
God knows I try
天知道我有多努力
We stumble and we fall
這條路我們走得跌跌撞撞
There’s no place I'd rather be than in your arms
除了你懷中, 我不想去任何地方

Give me tough love
狠狠的罵醒我
And a lesson to learn
給我一個教訓
Your tough love is what I deserve
你那嚴厲的愛是我應得的報應
Sweet tough love
那嚴厲又甜蜜的愛
You're my pretty good luck charm
你是我最珍貴的幸運物
There's no place I'd rather be than in your arms
除了你懷中, 我不想去任何地方

Weight is on you
那壓力壓在你身上
Weight is on me
那壓力壓在我身上
Sometimes I'm not who you want me to be
有時候我就是當不了你期望中的那個人
God knows I try
天知道我有多努力
We stumble and we fall
這條路我們走得跌跌撞撞
There’s no place I'd rather be than in your arms
除了你懷中, 我不想去任何地方

Give me tough love
狠狠的罵醒我
And a lesson to learn
給我一個教訓
Your tough love is what I deserve
你那嚴厲的愛是我應得的報應
Sweet tough love
那嚴厲又甜蜜的愛
You're my pretty good luck charm
你是我最珍貴的幸運物
There's no place I'd rather be than in your arms
除了你懷中, 我不想去任何地方

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言