girl in red - i need to be alone 歌詞翻譯

我想靜靜



I'm wasting my life on pointless things
我把人生都浪費在沒意義的事情上
I sometimes think, "when does life begin"
有時候我會想, "人生到底怎樣才算開始?"
I'm falling out of conversations
我從他們的對話中分神
I can't pay attention, repeat the question
我沒辦法專注, 這問題一再出現

I need to be alone
我需要一個人獨處
or I'm gonna lose my shit
不然我真的會瘋掉

I'm waiting for something to change
我等待著改變發生
cause every day feels the same
因為每天都像同一天
It's getting harder to exist
感覺活著真的越來越難
I don't want to feel like this
我真的不想再有這種感覺

I need to be alone
我需要一個人獨處
or I'm gonna lose my shit
不然我真的會瘋掉

I'm wasting my life on pointless things
我把人生都浪費在沒意義的事情上
I sometimes think, "when does life begin"
有時候我會想, "人生到底怎樣才算開始?"
I'm falling out of conversations
我從他們的對話中分神
I can't pay attention, repeat the question
我沒辦法專注, 這問題一再出現

I need to be alone
我需要一個人獨處
or I'm gonna lose my shit
不然我真的會瘋掉



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言