Jaron - These Thoughts In My Head 歌詞翻譯

我有一個夢



I'm manifesting these thoughts in my head
我想表達我腦中的這些想法
Trying to find the words to say
我試著找出能描述它們的文字
I know they're meaningless anyway
我知道它們或許沒有什麼意義
But I'm young and naive
但我就是這麼年輕, 這麼天真
I'll find my way
我會找到屬於我的路

Somewhere I know I'll go
某個我知道自己早晚會抵達的地方

Somewhere I know
某個存在在我心中的地方

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言