Men I Trust - Lauren 歌詞翻譯

只有順從自然, 才能駕馭自然



There’s a voice I always trust
我心中有個我從來不會去懷疑的聲音
Its friendly helping hand tells me leave, I must
那充滿善意的聲音告訴我要離開這裡, 必須這麼做
Cause I can’t stay forever
因為我沒辦法永遠待在這裡
Cause I can't stay forever
因為我沒辦法永遠待在這裡
By my window
在這窗邊

Cause I can’t stay forever
因為我沒辦法永遠待在這裡
Cause I can’t stay forever
因為我沒辦法永遠待在這裡

Rather chase a gentle breeze
寧願去追尋那微風
Set my thoughts by taller trees
寧願讓心神飛到樹梢上
Cause I can’t stay forever
因為我沒辦法永遠待在這裡
Cause I can't stay forever
因為我沒辦法永遠待在這裡
By my window
在這窗邊

Cause I can’t stay forever
因為我沒辦法永遠待在這裡
Cause I can’t stay forever
因為我沒辦法永遠待在這裡

I need whispers that make me move
我需要那個能讓我踏出第一步的聲音
Riding the country for driving’s sake
開著車在鄉間漫遊
Sync me within the outside world
完全地將自己融入大自然
So I can better miss my home
那樣我才能再次體會想家的感覺



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言