Sandro Cavazza - Enemy - Enemy 歌詞翻譯

由愛生恨



It's too late to turn back now
現在已經來不及回頭
We got close but we lost somehow
我們曾經那麼親密, 但現在我們似乎忘了該怎麼做
You don’t know how to compromise
你不懂什麼叫妥協
And I don't know how to say goodbye
我不懂什麼是道別

If we can't feel what we used to feel
如果我們沒辦法找回從前那些感覺
If we can’t be what we used to be
如果我們沒辦法像從前一樣
I'll do anything to keep you here
我會為了留下你做出任何事
I'll even be your enemy
就算我可能因此成為你的敵人也一樣
And if we can't say what we wanna say
如果我們沒辦法說出我們想說的
If we don't live for another day
如果我們沒辦法為了未來走下去
Then I'll do anything to keep you here, yeah
那我會為了留下你做出任何事
I'll even be your enemy
就算我可能因此成為你的敵人也一樣
To keep you close to me
只要能把你留在我身邊

It's too late to make it right
現在已經來不及挽救
I’m out of hope and my heart is tired
我看不見希望, 心也累了
And you say things just to break me down
你說的話只會讓我失望
And I say things just to hurt you now
我說的話只會讓你受傷

If we can't feel what we used to feel
如果我們沒辦法找回從前那些感覺
If we can’t be what we used to be
如果我們沒辦法像從前一樣
I'll do anything to keep you here
我會為了留下你做出任何事
I'll even be your enemy
就算我可能因此成為你的敵人也一樣
And if we can't say what we wanna say
如果我們沒辦法說出我們想說的
If we don't live for another day
如果我們沒辦法為了未來走下去
Then I'll do anything to keep you here, yeah
那我會為了留下你做出任何事
I'll even be your enemy
就算我可能因此成為你的敵人也一樣
To keep you close to me
只要能把你留在我身邊

Won't let it die, won't let it die, no
不會讓這份愛就這樣死去
Won't let it die, I keep you in my soul
不會讓它就這樣死去, 我會把你深深烙在靈魂中
Won't let it die, won't let it die, no
不會讓這份愛就這樣死去
Won't let go
不會放手

If we can't feel what we used to feel
如果我們沒辦法找回從前那些感覺
If we can’t be what we used to be
如果我們沒辦法像從前一樣
I'll do anything to keep you here
我會為了留下你做出任何事
I'll even be your enemy
就算我可能因此成為你的敵人也一樣
And if we can't say what we wanna say
如果我們沒辦法說出我們想說的
If we don't live for another day
如果我們沒辦法為了未來走下去
Then I'll do anything to keep you here, yeah
那我會為了留下你做出任何事
I'll even be your enemy
就算我可能因此成為你的敵人也一樣
To keep you close to me
只要能把你留在我身邊

Won't let it die, won't let it die, no
不會讓這份愛就這樣死去
Won't let it die, I keep you in my soul
不會讓它就這樣死去, 我會把你深深烙在靈魂中
Won't let it die, won't let it die, no
不會讓這份愛就這樣死去
Won't let go
不會放手
To keep you close to me
為了把你留在我身邊

If we can't feel what we used to feel
如果我們沒辦法找回從前那些感覺
I'm gonna be your enemy
那我將成為你的敵人

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言